מג'יק הטמיעה מערכת שילוח אוטומטית בא.א.ספנות; ההיקף: חצי מיליון שקל

ה-Trade ERP4 הוטמעה בסניפי זרוע השילוח של החברה, והיא מאפשרת יצירת ממשק אוטומטי פנימי בין מערכות התפעול והפיננסים הארגוניות, וכן ממשק אוטומטי חיצוני, בין מערכות הארגון למערכות חיוניות

אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק (Magic) ישראל וטיטאן הטמיעו מערכת שילוח אוטומטית מבוססת Magic xpa בסניפי א.א.ספנות ורויאל קרגו. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר מחצי מיליון שקל.

מערכת Trade ERP4 הוטמעה בסניפי זרוע השילוח של א.א. ספנות ושל זרוע עמילות המכס שלה, רויאל קרגו – בחיפה, אשדוד, תל אביב ונתב"ג. המערכת משרתת עשרות משתמשים.

המערכת מאפשרת ניהול של שילוח בינלאומי ועמילות מכס, והיא פותחה על ידי טיטאן מערכות, על בסיס פלטפורמת פיתוח היישומים Magic xpa.

הפרויקט כלל הטמעת מערכת ERP תפעולית ופיננסית אחודה מבוססת Magic xpa, לצורך ניהול פעילות השילוח הבינלאומי ועמילות המכס בא.א. ספנות ורויאל קרגו, כולל טיפול במטען החל משלב ההזמנה, דרך האיסוף וההובלה הבינלאומית, ועד לשחרורו מהמכס והובלה לבית הלקוח. מטרת הפרויקט היא מיכון של תהליך הניתוב והטיפול במטעני לקוחות קבוצת א.א. ספנות ורויאל קרגו, ותיאום אוטומטי בין מחלקות החברה. זאת, בהתאם לשלבים בתהליך השילוח ועמילות המכס, תוך עדכון שוטף, מבוסס הרשאות, של הגורמים הרלוונטיים בחברה ומחוצה לה.

מערכת Trade4 מותאמת לפרויקט "שער עולמי" של רשות המיסים, ומאפשרת יצירת ממשק אוטומטי פנימי בין מערכות התפעול והפיננסים הארגוניות, וכן ממשק אוטומטי חיצוני, בין מערכות הארגון למערכות חיוניות, כמו מערכות אגף המכס במשרד האוצר, נמלי הים והאוויר, מסופי מטען, ומערכות של חברות מסחריות גדולות בישראל. המערכת כוללת אינטגרציה מובנית לכל מערכות MS Office, תכונה המאפשרת ניתוח והצגת המידע הארגוני ברמות וצורות שונות.

לדברי אפרים צוק, מנכ"ל רויאל קרגו, "היה לנו חשוב ליישם מודל תפעולי אוטומטי וממוחשב, אשר יאפשר לנו לספק ערך עסקי מוסף לקהל לקוחותינו. מערכת Trade4 כוללת גמישות רבה, מה שאיפשר להתאים אותה בדיוק המירבי לצרכינו. המערכת החדשה תאפשר לנו לייעל ולזרז את השירות ללקוחותינו, לקצר עבורם את עלויות וזמני השילוח, ולאפשר להם למקד יתר תשומת לב ומשאבים בפעילויות הליבה שלהם".

אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל, הוסיף כי "פרויקט ה-ERP של א.א. ספנות ורויאל קרגו, מניב ערך מוסף עסקי ללקוח. למג'יק יש כ-3,000 שותפים עסקיים ברחבי העולם המבססים את תוכנות המדף שלהם על פלטפורמת פיתוח האפליקציות שלנו. זמן היישום המהיר של הפרויקט התאפשר בזכות גמישות פלטפורמת פיתוח האפליקציות של מג'יק. הפלטפורמה של מג'יק מציעה מגוון יכולות, המאפשרות לבנות ולהתאים במהירות אפליקציות עסקיות וארגוניות לעבודה על דסקטופ ומובייל בו זמנית, ובכך מעניקה יתרון תחרותי בתחומי הפעילות שלהם, עם יכולת להתמקד בפעילויות הליבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים