קומקאסט שוקדת על Watchable – פלטפורמת שידורי טלוויזיה באינטרנט

תאגיד התקשורת הענק אסף לחיקו ספקיות תוכן רבות וידועות כדי שישתפו איתו פעולה במיזם החדש, והכל כדי לתת ללקוחות את מגוון תכני הוידיאו הגדול ביותר ● בעיה אחת נותרה - למישהו יש רעיון לשם?

קומקאסט

לאחר השקעה מרשימה ב-Vox Media, וכשהיא צפויה כנראה להציג עסקה דומה עם BuzzFeed, ניתן היה להניח שקומקאסט (Comcast) – הנחשבת לתאגיד התקשורת המכניס בעולם ולאחד הגדולים בארצות הברית – תנוח מעט בכל הקשור לפעילות האינטרנטית שלה, אבל לא כן. בימים אלה מוסיפה קומקאסט לשאת ולתת עם ספקיות תוכן נוספות על שותפות בפלטפורמת וידיאו חדשה שתענה לשם Watchable.

אל תאמצו בינתיים את השם הקליט. לפי ה-Business Insider יתכן שבסופו של דבר יזכה השירות, שעתיד לעלות לאוויר בתוך שבועות מספר, ושמכונה בינתיים "פרויקט הלן", לשם שונה לגמרי. "גזיבו" (Gazeebo) לדוגמה, הוא שם שהוצע ומהווה אופציה נוספת.

על אף שקומקאסט עדיין מגבשת את יחסיה העסקיים עם חברות התוכן והאינטרנט השונות שישתפו איתה פעולה במיזם, הרי שבכל זאת מצוינים כבר מספר שמות של חברות שבאות בחשבון כשותפות טבעיות, וביניהן Vox ,The Onion ,Refinery29 ,Vice ו-NBC Sports. כולן כבר נתבקשו, כך מדווח ה-Business Insider, לחתום עם ענקית הכבלים חוזה פעילות רב שנתי. אין ספק כי קשרים פוטנציאליים אלה מעידים על כוונתה של קומקאסט לספק ללקוחותיה אפשרות לצפות בתכני וידיאו רבים ומגוונים במיוחד.

בעתיד הלא רחוק צפויה החברה לספק את שירותי הסטרימינג גם לסמארטפונים, במערכות אנדרואיד (Android) ו-iOS. ואולם, מכיון שההתקשרות אינה בלעדית, יוכלו הלקוחות עדיין לצפות בשידורי ספקיות התוכן גם באמצעות שירותיהן של חברות אחרות.

באשר לעלות השירות, נכון לעכשיו ההחלטה היא להסתפק ברווחים מפרסומות, כך שקומקאסט תוכל לרכוש תכנים בעלות נמוכה מזו שהיא נוהגת לשלם כיום. בכל מקרה, ספקיות התוכן שישתפו פעולה עם התאגיד צפויות להרחיב משמעותית את החשיפה שלהן, מכיוון שה-Watchable (או איך שייקרא לבסוף) צפוי להיכנס לשימוש בעשרות מיליוני בתים ברחבי ארצות הברית ואף, כדרכו של תוכן אינטרנטי, בעולם כולו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים