אקסלרטור TheHive Ashdod פותח שעריו

לקראת המחזור החדש מחפשים מנהלי התוכנית מיזמים טכנולוגיים חדשניים ובעלי פוטנציאל, משלב הרעיון ועד לכאלה שכבר פועלים ויש להם מוצר מבריק ● נו? אתם באים?

אקסלרטור TheHive Ashdod

ההרשמה למחזור הרביעי של מאיץ היזמים מאשדוד TheHive, תוכנית החממה של גבהים – עמותת בת של קרן רשי, נמצאת בעיצומה. יזמים מאשדוד ומסביבותיה מוזמנים להגיש בקשות למחזור שייפתח בספטמבר.

אורכה של התוכנית כשישה חודשים והיא מיועדת למיזמים טכנולוגיים בעלי פוטנציאל גידול וצוות של לפחות שני יזמים. בכל תכנית משתתפים בין 8 ל-12 צוותים.

האקסלרטור שוכן במגדל K שבמרכז העיר, במשרדים חדשים שצופים אל הים.

TheHive Ashdod

TheHive Ashdod

לקראת המחזור הבא של התוכנית הבאה מחפשים מנהליה מיזמים טכנולוגיים – משלב הרעיון ועד לכאלה שכבר פועלים ויש להם מוצר מבריק.

ההשתתפות בתוכנית עולה 1,000 שקלים לחודש, כאשר היזמים שומרים על כל הון המניות של החברה בידיהם ואינם נדרשים להקצות מניות לאקסלרטור. על היזמים להגיש מועמדות ולעבור תהליך מיון על ידי ועדה מקצועית.

התוכנית כוללת מנטורים בכירים מתעשיית ההיי-טק והיזמות, משרד בחלל עבודה משותף, קהילה בינלאומית של יזמים שתומכים זה בזה, ייעוץ פרטני של מומחים (עורכי-דין, רואי חשבון, עורכי פטנטים, מומחי שיווק ותכניות עסקיות), סדנאות ואירועי נטוורקינג, חשיפה למשקיעים, וקהילת בוגרים פעילה.

להגשת מועמדות לתוכנית לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים