ארקיע הטמיעה מערכת ERP של Priority במאות אלפי שקלים

בשלב הראשון הוטמעו מודולי ניהול כספים ורכש, מכירות ואחזקת מטוסים, ובעתיד יוטמעו מודולים לחיתום דיגיטלי, בקרה תקציבית, ניהול אשראי ● כן יוטמע קישור וממשק למערכת ה-BI של הארגון, ממשקים אלקטרונים ועוד

ארקיע נוחתת על ה-ERP. אילוסטרציה: BigStock

חברת התעופה ארקיע הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי (Priority). הפרויקט החל השנה וצפוי להסתיים עד סופה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו את היקפו במאות אלפי שקלים.

את ההטמעה ביצעה ITBO  מערכות מידע. בשלב הראשון הוטמע מודול לניהול הכספים והרכש ומודול בתחומי המכירות ואחזקת המטוסים. בעתיד יוטמעו מודולים נוספים: חיתום דיגיטלי, בקרה תקציבית בזמן אמת, הזמנות רכש דיגיטליות, ניהול אשראי, מכירות ללקוחות סיטונאים, וכן יוטמע קישור וממשק למערכת ה-BI של הארגון, ממשקים אלקטרונים ועוד. המערכת תוטמע בכל התחנות של חברת התעופה והיא תשרת מאות משתמשים. מערכת ה-ERP תחליף אוסף של פתרונות תוכנה שחלקם פותחו בעבר באופן פנימי על ידי אנשי ארקיע.

ניקול לב, מנמ"רית ארקיע, אמרה כי "המערכת עונה על צרכי החברה, בין היתר ביעילות ההטמעה ועלויות תחזוקה עתידיות נמוכות". היא הוסיפה כי "המערכת תביא בטווח הארוך לצמצום עלויות רכש ב-3%-4%".

לדברי לב, "חיפשנו כלי אינטגרטיבי שיעשה הכל ביחד, יספק תהליכים סגורים, יאפשר בקרה, שקיפות ועבודה תהליכית מסודרת – של העברות כספים בארגון ומול ספקים חיצוניים. כך, בסופו של יום תתאפשר הפקת נתונים באופן מקוון ממערכת ה-BI. העובדה שהמערכת מבוססת Web ובנויה בכלים מתקדמים היוותה אף היא שיקול בבחירה". היא סיימה באומרה כי "הייתי מורגלת בעבודה עם מערכות של חברות ERP גדולות אחרות. לפיכך הבחירה בפריוריטי לא היתה טבעית עבורי בתחילה. עם זאת, כשבחנתי היטב את כל המדדים הרלבנטיים, מצאתי בה יתרונות בהיבטים של גמישות ויכולת התאמה לצרכים הייחודיים של ארקיע, כמו גם בהיבטים של יעילות תחזוקת המערכת".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, אמר כי "לארקיע יש ניסיון עם מערכת ה-ERP שלנו דרך חברות בנות, כגון נמל אילת ומלונות. אנו ממשיכים להוכיח ש-ERP באמת יכול להיות קל יותר."

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סיגל

    קצר ולעניין אבל מכיל בעצם כל מה שצריך כדי להעביר המסר, מערכות ERP חייבות להיות אינטגרטיוויות ולהועיל למערך המכירות והניהול, החלטה נבונה, מושכלת ונכונה למול החלופות. כל הכבוד לניקול, היא בין המעטים שבמו ידיהם מחולללים באירגונים שינויים יעילים, תותחית.

אירועים קרובים