פיטורים במארוול ישראל: עשרות עובדים זומנו לשימוע

לאחר שבשנה שעברה צמצמה החברה את מצבת העובדים שלה בכ-200 משרות, כעת כ-180 נוספים עומדים להיות מפוטרים

הפיטורים נמשכים. מארוול ישראל

כ-180 מעובדי הפיתוח של חטיבת המובייל של מארוול (Marvel) ישראל קיבלו היום (ב') הזמנה לשימוע מהנהלת החברה. זאת לאחר שאתמול נשלחו עובדי החטיבה לביתם עד לקיום האסיפה היום. מדובר בגל פיטורים נוסף במארוול ישראל לאחר שגם בשנה שעברה צמצמה החברה את מצבת העובדים שלה בכ-200 משרות.

הפיטורים הללו, אם אכן יתרחשו, באים לאור העובדה שחברת האם ממשיכה להתקשות בשווקי השבבים ולא רק בתחום המובייל והתקשורת בו פועלים בעיקר קבוצות הפיתוח בארץ. החברה מתקשה לעמוד בצפי ההכנסות שלה וזה בא ליד ביטוי בתוצאות של הרבעון הראשון שהיו נמוכות ביותר מ-100 מליון דולרים מהצפי הראשוני. החברה הודיעה שהבעיה העיקרית שלה היא תוצאות חלשות בשווקי השבבים לתחום האחסון וה-PC, אך הדבר מוביל לבעיות כספיות בחברה כולה בעקבות אותן תוצאות שהראו ירידה חדה של עשרות אחוזים ברווחים במונחים של שנה לשנה, כך הסביר ה-CFO של החברה, מייק ראשקין, מיד לאחר פרסום הדו"ח בתחילת מאי.

הבעיות הכספיות הללו מובילות לצמצומים בחברה באופן כללי ורובם בתחום המובייל שהוא כאמור מתחומי הפעילות העיקריים של מארוול ישראל. בעבר דובר על כך שאינטל (Intel) מועמדת לרכוש את פעילות המובייל של החברה, אך זו האחרונה הכחישה את הכוונות באופן גורף.

סיבה נוספת לפיטורים הוא שעיקר פעילות המובייל של מארוול העולמית כיום נמצא כמעט אך ורק בסין, ולכן החברה מעדיפה לרכז שם את גם את פעילות הפיתוח.

כיום כ-1,200 איש עובדים במארוול ישראל וזאת מתוך כ-7,000 עובדים בכלל בחברה, והמרכזים בישראל, בפתח תקווה וביקנעם, מהווים ביחד את מוקד הפעילות השני בגודלו של החברה. עיקר הפיטורים אמורים להיות במרכז בפתח תקווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים