אלקטרה הטמיעה מערכות שיווק ו-CRM בענן של אורקל במאות אלפי שקלים

"המערכות מאפשרות לנו לבצע קמפיינים אוטומטיים ופרסונליים, ובכך להגדיל את המכירות", אמרה ורד צור, סמנכ"לית השיווק של החברה

פרויקט במאות אלפי שקלים. אלקטרה מוצרי צריכה

אלקטרה מוצרי צריכה הטמיעה מערכות שיווק ו-CRM בענן מבית אורקל (Oracle). היקף הפרויקט, שהסתיים באחרונה, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

מדובר בפתרון משולב בין המערכות Oracle Marketing Automation ו-Oracle Sales Cloud CRM. פרויקט ההטמעה בוצע על ידי WEDO (לשעבר אקסנצ'יה).

Oracle Marketing Automation Cloud היא מערכת שיווק אוטומטי שמסתמכת על ידע נצבר של יותר מ-10 שנים בעולם השיווק הדיגיטלי הממוקד, וניהול קמפיינים אוטומטי ופרסונלי לשווקי ה-B2B וה-B2C.

Oracle Sales Cloud היא מערכת מבוססת ענן שמסתמכת על ידע נצבר של יותר מ-20 שנים בעולם ה-CRM.

המערכות מספקות דו"חות ותחזיות למשתמש הפשוט, כמו גם למנהלים בארגון. הן חלק מסוויטת הפתרונות של Oracle Customer Experience, הכוללת פתרונות לעולמות השיווק, המכירות, הקונפיגורציה (CPQ), שירות הלקוחות וה-e-Commerce. כולם מוצעים בענן.

לדברי ורד צור, סמנכ"לית השיווק של אלקטרה, "תהליך הבחינה ארך מספר חודשים וכלל מספר חברות. המערכות מספקות לנו חוויית משתמש טובה ויכולת לבצע קמפיינים אוטומטיים ופרסונליים בצורה קלה וידידותית. הן מסייעות לנו לנהל בצורה יעילה יותר את תהליך השיווק הדיגיטלי ולמנף אותן להגדלת מכירות וחיזוק מערכת היחסים עם הלקוחות".

ארנון ברזילי, מנהל מכירות Customer Experience באורקל ישראל, אמר כי "אלקטרה בדקה את הפתרון שלנו לעומק, בחרה אותו ועלתה לאוויר, תוך עמידה בזמן ובתקציב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים