הראל יפהר, אמזון ישראל: "כשרונות מקומיים מפתחים טכנולוגיות עתידיות"

"הלקוח הישראלי מאמץ את הענן במהירות", אמר הראל יפהר, מנהל פעילות אמזון ישראל ● הוא ציין כי "אנחנו מגייסים עובדים בעלי כישורים גבוהים כדי לפתח ולהמציא את דור הטכנולוגיה הבא"

הראל יפהר, מנהל פעילות אמזון ישראל. צילום: קובי קנטור

"במקביל לגידול בעולם, כך גם עסקי הענן שלנו בארץ גדלים. הלקוח הישראלי מאמץ את הענן במהירות", כך אמר הראל יפהר, מנהל פעילות אמזון (Amazon) בישראל.

יפהר דיבר בפתח כנס AWS Summit. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ה') בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-2,000 מפתחים, מקצועני טכנולוגיה ולקוחות ארגוניים.

לדברי יפהר, "אמזון החלה לבנות את נוכחותה בישראל לפני קרוב לשנתיים ופתחה משרד בתל אביב בתחילת 2014. זאת, על מנת לתמוך בגידול עסקי הענן בארץ של AWS (ר"ת Amazon Web Services) לצד הרצון לשרת את בסיס הלקוחות המתרחב במהירות. מדובר בארגונים מכל מגזרי התעשייה כמו גם חברות סטארט-אפ". עוד ציין כי בין לקוחות החברה בארץ ניתן למנות את בנק הפועלים, yes, תדיראן טלקום, וכן חברות האינטרנט Wix ו-SundaySky. הוא סיים בציינו כי "העובדה שאמזון מגייסת אנשי טכנולוגיה מנוסים בישראל מעידה על האמון שהחברה מביעה כלפי הסניף הישראלי. כשרונות מקומיים מפתחים טכנולוגיות עתידיות; אנו מגייסים עובדים בעלי כישורים גבוהים כדי לפתח ולהמציא את דור הטכנולוגיה הבא, אם זה במוצרים או שירותים עבור לקוחות אמזון".

רועי גינת, סגן נשיא מחקר ופיתוח ב-Glide. צילום: ניב קנטור

רועי גינת, סגן נשיא מחקר ופיתוח ב-Glide. צילום: ניב קנטור

על הבמה הועלו מספר סיפורי לקוח. רועי גינת, סגן נשיא למחקר ופיתוח ב-Glide, אמר כי החברה מספקת יכולת משלוח וידאו בזמן אמת תוך צמצום משך התקשורת מדקה לשנייה. לחברה, אמר, יש 15 מיליון משתמשים, מיליארד סרטי וידיאו בענן, מאה מיליון סרטונים חדשים מדי חודש, ויותר מ-1 פטה בייט של מידע מאוחסן.

שמוליק חכם, סגן נשיא קומברס. צילום: קובי קנטור

שמוליק חכם, סגן נשיא קומברס. צילום: קובי קנטור

שמוליק חכם, סגן נשיא קומברס, אמר כי בחלוף עשרים שנות פעילות, החברה החליטה לפני חצי שנה על שינוי באסטרטגיה, והתמקדות בשוק השירותים הדיגיטליים. לשם כך היא מכרה את עסקי הבילינג שלה לאמדוקס, נכנסה לשותפות עסקית עם טק מהינדרה ורכשה חברה שביחד הן משרתות 350 ספקיות תקשורת בעולם. "העברנו הרבה מפעילות ה-IT שלנו לענן", אמר חכם, "אנו נמצאים על דרך חדשה, וחלק ממיצוי הפוטנציאל העסקי החדש שלנו ייעשה בשל המעבר של חלקים מה-IT לענן של אמזון".

יובל נוימרק, סגן נשיא לטכנולוגיה ב-GameFly Streamin. צילום: ניב קנטור

יובל נוימרק, סגן נשיא לטכנולוגיה ב-GameFly Streamin. צילום: ניב קנטור

חתם את המליאה המרכזית יובל נוימרק, סגן נשיא לטכנולוגיה ב-GameFly Streaming. הוא אמר כי החברה היא חברת משחקים בענן. הוא ציין כי השירות שלהם רץ בענן של אמזון בדאבלין, אירלנד, במרחק 5,400 ק"מ, כאשר המערכת דואגת להוריד ולהעלות רכיבים שונים, לטובת שיפור חוויית המשחקים. נוימרק סיים בציינו כי המשחקים מסופקים בחבילות הכבלים בשלוש מדינות בעולם; דרום קוריאה, צרפת ופורטוגל, וכי השבוע החברה החלה לספק את השירותיה גם על גבי הטלוויזיות החכמות של סמסונג (Samsung) בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים