הרשת החברתית מקושרים הטמיעה את מערכת איזון העומסים של F5; היקף היישום: מאה אלף שקלים

המערכת נועדה לאזן את העומסים בתעבורה הנכנסת לאתר תוך האצה של זמני הגישה לאתר ● בנוסף, אמורה המערכת לאפשר לעבור תוך שברירי שנייה למערכות גיבוי ולספק זמינות גבוהה הן בעיתות עומס והן במקרים של תקלות במערכות, בשרתים או ביישומים ● מקושרים כבר רכשה מערכת איזון עומסים של F5 לפני כשנה והחליטה להטמיע מערכת נוספת, בשל צמיחה בהיקפי הגלישה באתר

הרשת החברתית הישראלית מקושרים מקבוצת וואלה! הטמיעה את מוצר איזון העומסים של חברת F5. המערכת שהוטמעה הינה LTM (ר"ת Local Traffic Manager), המשמשת לאיזון עומסים ואופטימיזציה של הרשת החברתית. היקפו של הפרויקט לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר מ-100 אלף שקלים.

מקושרים כבר רכשה מערכת LTM של F5 לפני כשנה והחליטה להטמיע מערכת נוספת, בשל צמיחה בהיקפי הגלישה באתר. המערכת נועדה לאזן את העומסים בתעבורה הנכנסת לאתר תוך האצה של זמני הגישה לאתר. בנוסף, אמורה המערכת לאפשר לעבור תוך שברירי שנייה למערכות גיבוי ולספק זמינות גבוהה הן בעיתות עומס והן במקרים של תקלות במערכות, בשרתים או ביישומים.

ויקי גלאם, מנהל ה-IT ומייסד מקושרים, אמר, כי "הטמענו את המערכת של F5 בכדי לספק ללקוחותינו זמינות גבוהה וזמני גישה קצרים. המערכת שרכשנו לפני כשנה הוכיחה עצמה ופעלה ללא דופי. עכשיו, עם הצמיחה בהיקף הגלישה והצטרפות גולשים חדשים לרשת שלנו, החלטנו להטמיע LTM נוסף".

לדברי גד אלקין, מנהל פעילות F5 ישראל, "כל אתר ברשת האינטרנט אשר זוכה לקצב תעבורה גבוה, זקוק לאזן את העומסים של התעבורה הזורמת אליו ולהאיץ את זמני התגובה שלו. המוצרים של F5 מעניקים ללקוח את היכולות הללו ובכל מאפשרים לו לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים