אנטרסיס השלימה מיזוג עם חטיבת התקשורת הארגונית של סימנס; ההיקף: 550 מיליון דולרים

חטיבת התקשורת הארגונית בסימנס מספקת ומפתחת מוצרי חומרה, תוכנה ושירותים למיזוג תקשורת נתונים, קול ותמונה ולמתן פתרונות פתוחים, ניידים ומאובטחים ● במסגרת המהלך, רכשה אנטרסיס גם את חברת SER ● השלמת המיזוג תעניק לאנטראסיס גישה למאגר לקוחות חטיבת התקשורת הארגונית של סימנס, המונה כמיליון לקוחות בכ-80 מדינות בעולם

חברת הרשתות המאובטחות אנטרסיס (Enterasys) השלימה בימים אלה מיזוג עם חטיבת התקשורת הארגונית של סימנס (Siemens), לאחר שרכשה את השליטה בה בסכום של 550 מיליון דולרים. כמו כן, רכשה החברה את חברת SER.

חטיבת התקשורת הארגונית בסימנס מספקת ומפתחת מוצרי חומרה, תוכנה ושירותים למיזוג תקשורת נתונים, קול ותמונה ולמתן פתרונות פתוחים, ניידים ומאובטחים. היא הוקמה על ידי סימנס AG וקרן גורס (GORES).

השלמת המיזוג בין שלוש החברות תעניק לאנטרסיס גישה למאגר לקוחות חטיבת התקשורת הארגונית של סימנס, המונה כמיליון לקוחות בכ-80 מדינות בעולם.

ליאור דרי, מנכ"ל אנטראסיס בישראל וביוון, אמר: "אנחנו פותחים פרק חדש בהיסטוריה שלנו. כעת, עם השלמת המיזוג, אנחנו מתעתדים לפתח, לתכנן ולהשיק פתרונות נוספים לייעול, שיפור והאצת יישומים עסקיים המבוססים על רשת הנתונים. המיזוג עם סימנס הוא הזדמנות להרחיב את נוכחות החברה בשווקים חדשים". לדבריו, החברה תמשיך לטפל בלקוחותיה העסקיים בישראל ותנסה לצרף אליה לקוחות המעוניינים בתחומים המשלימים של סימנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים