הומר ומארג' סימפסון: השמועות על פרידה אינן נכונות

בני הזוג המצויר הוותיק ביותר בטלוויזיה פרסמו סרטון בו הם מכחישים את השמועות וטוענים שחיי הנישואים שלהם "יציבים כסלע" ● בארט, ליסה ומגי נושמים לרווחה

הומר ומארג' סימפסון - ביחד לנצח? מתוך הסרטון

דיווחים שנפוצו באחרונה ברשת גרסו שהומר ומארג' סימפסון, הזוג הצהוב מהמשפחה המצוירת, עומדים על סף פרידה. אלא שהשניים טרחו להכחיש את הדיווחים בסרטון שעלה בסוף השבוע בערוץ היוטיוב (YouTube) של רשת פוקס (Fox), שמשדרת את הסדרה.

לצד ההכחשה שפרסמו הומר ומארג' סימפסון, הזוג המצויר הוותיק ביותר בטלוויזיה, הבטיח הבעל למעריצים כי למרות הפרסומים, חיי הנישואין שלו ושל רעייתו כחולת השיער "יציבים כסלע".

השמועות החלו בעקבות דיווח ב-CNN ולאחר שהמפיק הבכיר של התוכנית אמר בראיון למגזין וריאטי (Variety) כי בעונה ה-27 של התוכנית, שתחל ב-27 בספטמבר, הומר ומארג' סימפסון יתגרשו, בעוד שהומר ימצא אהבה עם דמות חדשה.

הומר ומארג' חיים יחדיו בעושר ואושר (?) כבר יותר מ-26 שנים, אז עלתה הסדרה לאוויר. כיאה לסדרה מצוירת, שבה אפשר לעצור את הזמן ולא להזדקן, מאז ועד היום הם בני אותם הגילאים והורים לשלושה ילדים: בארט בן ה-10, ליסה בת ה-8 ומגי התינוקת. נראה שהם לא יצטרכו לחלק את זמנם בין שני ההורים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים