פיליפס השיקה מערכת תאורה חכמה

המערכת משלבת תאורת LED עם טכנולוגיה אינטואיטיבית שניתנת להפעלה באמצעות הסמארטפון או הטאבלט ● המחיר של החבילה הבסיסית, עם מגשר ושתי נורות: 499 שקלים

מערכת התאורה החכמה של פיליפס

פיליפס (Phillips) ו-Top-Audio, היבואנית הרשמית של Phillips Hue בישראל, השיקו את מערכת התאורה החכמה Hue. המערכת משלבת תאורת LED עם טכנולוגיה אינטואיטיבית שניתנת להפעלה באמצעות הסמארטפון או הטאבלט.

לעומת מוצרים רבים של בית חכם, הדורשים יצירת תשתית ייעודית והכנסת כבלים לתוך הקירות, התאורה החכמה של פיליפס אינה מצריכה חיווט ייחודי: פשוט מחברים את המגשר לראוטר הביתי. אליו מתחברים עד 50 נורות ועד 25 מפסקים אלחוטיים.

המערכת נתמכת על ידי מאות אפליקציות שונות, המאפשרות שינוי תאורה ומעבר בין תאורות שונות ועיצובי תאורה שונים לפי רצונו של המשתמש.

נורות ה-LED האלחוטיות הן הבסיס של מערכת ה-Hue, והן משלבות אור בהיר, אחיד ומדויק, בכל הגוונים של הלבן או בכל צבעי הקשת בדגמי ה-RGB של הנורות. הנורות איכותיות ועמידות לאורך זמן, מתעמעמות, מהבהבות ומבזיקות. הן מתברגות בקלות ובטבעיות היישר לגופי התאורה הקיימים, ומאפשרות ליצור התאמה אישית של התאורה והאווירה שאותה רוצים לחוות, להתאים תרחישים שונים לכל מצב ושעה ביום.

המערכת ניתנת להפעלה מחוץ לבית, כמו גם לסנכרון עם שירותי המיקום בסמארטפון, כך שאפשר להגיע לבית שהואר לפני הכניסה. כמו כן, היא מאפשרת יצירת תרחישים אקראיים שונים, כמו הפעלת האור בבית וכיבויו בחדרים שונים, כדי ליצור מצג של שהיית אנשים בבית גם כשהוא ריק מדייריו. עוד ניתן באמצעות המערכת להגדיר טיימרים ושעוני שבת שיפעלו לאורך השנה, וכן ליצור התראות שונות לגבי מזג האוויר, הטלפון, תזכורות על תוכנית טלוויזיה אהובה או כשהתנור סיים לאפות.

מערכת Hue מציעה מגוון רחב של נורות, גופי תאורה ומוצרים נלווים, שמתקשרים יחדיו. בין המוצרים: נורות בגווני לבן שונים ובכל צבעי הקשת, פסי תאורה הניתנים לחיתוך, מפסק אלחוטי לשליטה ללא הסמארטפון או הטאבלט, גוף תאורה נטען שניתן לקחת לכל פינה בבית וגופי תאורה מעוצבים.

להפעיל את התאורה מכל דפדפן אינטרנט

חבילת הבסיס של המערכת כוללת מגשר ושתי נורות LED במחיר של 499 שקלים. נוסף על הערכה הבסיסית אפשר לרכוש עוד נורות LED, לבנות או צבעוניות, וכל גוף תאורה במשפחת ה-Hue שמתקשר עם המגשר. ניתן להוסיף למערכת גם מפסק אלחוטי ייעודי, המאפשר שליטה בתאורה ללא תלות באפליקציה.

מעבר לאפליקציות שפיליפס פיתחה לשליטה על ה-Hue, המערכת תומכת ביותר מ-230 אפליקציות שונות המתאימות לסמארטפון ולטאבלט במערכות iOS, Windows Phone, אנדרואיד (Android), קינדל (Kindle) ולשעון של אפל (Apple).

אפשר להפעיל את מערכת התאורה מכל דפדפן אינטרנט. בנוסף, המערכת מתקשרת עם אפליקציות ומוצרי צד שלישי לשליטה והפעלה של יישומי בית חכם, כגון:  HomeKit של אפל, Nest של גוגל, Echo של אמזון, שלט Harmony של לוג'יטק ו-SmartThings של סמסונג.

מערכת Hue מבוססת על קוד פתוח ופיליפס מאפשרת לפתח אפליקציות ויישומים תומכים במערכת.

המוצרים יימכרו באתר ייעודי, בוואלה שופס, בחנויות iDigital ובמגוון חנויות מתמחות בכל רחבי הארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים