רנסיס הישראלית נכנסת לשוק ההודי; צופה מכירות של מיליון דולרים בשנה הבאה

מוצרי החברה, המספקת פתרונות למעקב ומשוב לקשרי לקוחות, ישווקו על ידי New Equity, אף היא חברה ישראלית ● "כיום, מה שמבדיל בין ארגון לארגון זה השירות, כי גם המוצרים וגם המחירים שלהם זהים", אמר רן ארהרד, מנכ"ל רנסיס, לאנשים ומחשבים; "הדרך היחידה לדעת מה הלקוח חושב היא לשאול אותו"

מוצרי החברה הישראלית רנסיס (Ransys), המספקת פתרונות למעקב ומשוב לקשרי לקוחות, ישווקו בקרוב בהודו – אחד השווקים הגדולים בעולם ה-CRM. החברה צופה, כי מכירותיה בשוק ההודי יעמדו כבר בשנה הבאה על מיליון דולרים.

המוצרים ישווקו על ידי החברה הישראלית New Equity, המספקת שירותים עסקיים לחברות המעוניינות לחדור לשוק ההודי. החברה, שנמצאת בבעלות משותפת של דב תדמור וג'ון בוק, הקימה לצורך כך חברה בת, שתפעל בשוק ההודי ותשווק פתרונות טכנולוגיים לניהול איכות השירות עבור מרכזי תמיכה ושירות לקוחות. הודו נחשבת כיום לאחת השווקים הגדולים בעולם בתחום מיקור-החוץ למרכזי לקוחות. ההערכות הן שיש ברחבי המדינה כ-150 אלף מוקדים בתחום זה.

החברה הבת החדשה תשווק את ACE (ר"ת Attentive Customer Experience) – הפתרון לניהול משובי לקוחות של רנסיס. המערכת מאפשרת לבצע מעקב וניהול רציף בנקודות המגע עם הלקוח באמצעות נתונים הנאספים ממערכות שירות הלקוחות. השימוש במערכת משפר את איכות חווית הלקוח ואת שביעות רצונו באמצעות יישום המסקנות שהתקבלו מהנתונים בשטח. בצורה זו ניתן לבצע בקרה ומעקב ומשוב על שירות הלקוח ולשפר את הממשק מולו, באמצעות שירות לקוחות טלפוני, פרונטלי ואינטרנטי .

בראיון לאנשים ומחשבים אמר רן ארהרד, מנכ"ל רנסיס, כי החברה צופה שמכירותיה בשוק ההודי יעמדו על מיליון דולרים ב-2010 ועל שני מיליון ב-2011. "כיום, מה שמבדיל בין ארגון לארגון זה השירות, כי גם המוצרים וגם המחירים שלהם זהים, וכן חוויית הלקוח. זו גם מספקת יתרון תחרותי".

ארהרד הוסיף, כי "מדובר בהזדמנות לשיפור של ממש, כיוון שיש בעיה של נטישת לקוחות, שיחות חוזרות, לקוחות לא מרוצים ועוד". הוא ציין, כי "הדרך היחידה לדעת מה הלקוח חושב היא לשאול אותו. אנחנו מאמינים בשיטה הזו, והמערכת שלנו היא אחת מהמשוכללות בעולם בתחום. לא לחינם גרטנר (Gartner) דירגה את פתרונותיה של רנסיס כמובילים בעולם בתחום ניהול משובי לקוחות (EFM)".

לדבריו, החבירה ל-New Equity מהווה הזדמנות עבור רנסיס, כיוון שחדירה לחוץ לארץ היא פעולה הדורשת פעילויות שיווק ומכירה יקרות. ארהרד ציין, כי לצורך הגדלת הפעילות העסקית בחוץ לארץ, בין השאר בהודו, רנסיס קלטה את גיורא גלעד, המשמש כסמנכ"ל מכירות חו"ל, כדי לאיץ תחום פעילות זה. גלעד היה בעברו מנהל בכיר בקומברס (Comverse).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים