יורוקום תשווק מחשבים וטאבלטים מוקשחים של פנסוניק בישראל

החברה השיקה בארץ שמונה דגמים של המותג היפני בסדרות ה-Toughbook וה-Toughpad

המחשוב המוקשח של פנסוניק - עכשיו בישראל

יורוקום, נציגתה הרשמית של פנסוניק (Panasonic) בישראל, הודיעה על כניסתה לתחום המחשבים והטאבלטים המוקשחים. החברה השיקה שמונה דגמים של המותג היפני בסדרות ה-Toughbook וה-Toughpad.

לדברי החברה, המכשירים מאופיינים ברמות קשיחות שונות ובהתאמה למגזר הפרטי, התעשייתי והביטחוני.

כל המוצרים של פנסוניק בסדרת ה-Tough עומדים בתקנים מחמירים דוגמת IP65 ו-810G בכל הקשור לנפילות, לרעידות, לעמידות לאבק, למים ולטמפרטורות קיצוניות. יכולת זו מתאפשרת בין השאר הודות לשימוש בפיברגלס ומעטפת מגנזיום חזקה במיוחד, פרי פיתוחה של פנסוניק. המעטפת קלת משקל וכוללת בולמי זעזועים מתקדמים. היא מאפשרת הגנה מפני רטיבות (עד שני מטר במים), עמידות בפני נפילות מגובה של עד 180 ס"מ, עמידות בפני לחץ של עד 100 קילוגרם ועבודה בטמפרטורת קיצון של בין מינוס 20 ל-60 מעלות צלזיוס.

מעבר לכך, רמת הבהירות הגבוהה של המסך וטכנולוגיית ה-CircuLumin של פנסוניק מאפשרות למזער את הבוהק וההשתקפות, ובכך ניתן לעשות בהם שימוש בתאורת יום חזקה תוך שמירה על ביצועי סוללה גבוהים מהמקובל.

מדובר בטאבלטים מוקשחים מלאים, עם מסך מגע בגודל 5 אינץ' ברזולוציית 720. הוא מבוסס על Windows 8.1 Embedded, מציע חיי סוללה של עד שמונה שעות וניתן להשתמש בו גם כטלפון.

כמו כן, תשווק יורוקום בישראל את Toughpad FZ-X1 – מכשיר בעל מסך 5 אינץ', מוקשח מלא, מבוסס אנדרואיד 4.2.2 (Android 4.2.2), בעל קישוריות מלאה וכולל פונקציונליות טלפון; Toughpad FZ-G1 – טאבלט מוקשח מלא במשקל 1.1 קילוגרם שמגיע עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ', עוצמת תאורה של 800cd/m2 ויכולת אחסון פנימי של עד 128 ג’יגה-בייט; ו-Toughbook CF-31, שכולל מעבד ליבה מהדור החדש (5300U ), 4 ג'יגה-בייט זיכרון מהיר, מסך מגע בגודל 13.1 אינץ', בהירות של 1200cd/m2, מצלמת אינטרנט ונגן DVD.

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, ציין כי "ההחלטה להיכנס לתחום המחשוב הקשיח עלתה בעקבות הביקוש הגובר מצד לקוחות מעולמות התעשייה והביטחון לפתרונות אינטגרטיביים שכוללים, מעבר למצלמות אבטחה ומערכות הקלטה, מכשירים מוקשחים שמותאמים ליצירת תוכן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים