ליאור גרמן, TIE: "ארגונים נדרשים לשלב בין האחסון הקיים לענן"

"עליהם לשמור את האופציה להעברת חלק מהאחסון לכל סוג של ענן", אמר גרמן, מנהל מכירות למגזר ה-MSB בחברה, המהווה זרוע ההפצה של פתרונות נט-אפ לשוק הישראלי

ליאור גרמן, מנהל מכירות למגזר הארגונים הבינוניים ב-TIE

"ארגונים נדרשים להיות בעלי יכולת לשלב בין מערכי האחסון הקיימים שלהם, עם אופציה להעברת חלק מהאחסון לכל סוג של ענן", כך אמר ליאור גרמן, מנהל מכירות למגזר הארגונים הבינוניים (MSB) ב-TIE, זרוע ההפצה של פתרונות נט-אפ (NetApp) לשוק הישראלי.

גרמן התראיין במסגרת כנס C3 – פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה בגיאורגיה.

לדבריו, נט-אפ מכוונת את פעילותה בכמה רמות: האחת היא ביצועים גבוהים עם מערכות מבוססות פלאש (Flash). "יש לחברה עשרות פטנטים לתחום האצת הביצועים עם הרכיבים הללו – עבור יישומים רגישים וקריטיים לעסקים, היכן שאחריות ואמינות העסק גורליים; עבור סניפים קטנים או מרוחקים, שדורשים יחס אופטימלי של מחיר לביצועים; ועבור ביצועים, צפיפות וגמישות מודולרית למגוון רחב של עומסי עבודה עתירי נתונים. החברה שואפת לספק פתרון מקיף של אחסון בשילוב ענן וטכנולוגיית פלאש, בנוסף לפתרונות ניהול נתונים, על מנת לספק את צרכי הלקוח בתחנת העבודה. כך, אנחנו מספקים מענה לחברות שרוצות מערך אחסון שמריץ רק דיסקים של SSD", אמר.

תחום הפעילות השני אותו ציין גרמן הוא סיוע לחברות ולארגונים להיכנס לענן. "היות שיש לנו מערכת הפעלה אחודה, clustered Data ONTAP, ניתן 'לדבר' בין מערכות ודגמי נט-אפ השונים. בדרך זו אנחנו מאפשרים לכל לקוח לצאת לכל סוג של מחשוב ענן כל אימת שהוא רוצה. המטרה היא לפשט את ניהול הנתונים בכל סוגי העננים. כך, אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים לאמץ את פתרונות הענן ההיברידי, תוך שמירה על בקרת הנתונים ועל הבטחת אפשרות הבחירה בין משאבי ענן ציבוריים ופרטיים. עננים היברידיים יהפכו להיות אבן היסוד של מערכי ה-IT כיום ובעתיד. אנחנו מסייעים לארגונים לגשר את הארכיטקטורה המקומית שלהם באמצעות הענן", ציין.

"התוכנות שלנו משפרות את הגמישות, החיסכון וההשפעה העסקית של התשתיות", אמר גרמן. "ארגונים רבים צפויים לבצע פריסות של עננים היברידיים. לכן, נדרש שרכיבי ניהול הנתונים בחלקים השונים של הענן ההיברידי יהיו מקושרים ויוכלו לעבוד יחדיו במטרה ליצור מערכת עקבית, משולבת ובעלת יכולת פעולה הדדית".

גרמן סיכם באמרו כי "לצד הדגש על הביצועים ויכולת הגידול, אנחנו מאפשרים לארגונים ניהול נתונים עקבי, עם העברה חלקה מחלק אחד של הענן לאחר. כך, אנחנו מסייעים לארגונים ליישם מדיניות, נהלים ושירותים עקביים עבור הנתונים בענן ההיברידי – ללא קשר לסוג היישומים, הטכנולוגיה או ספק תשתית הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים