גטר טק תפיץ את המחשבים של MSI בישראל

המוצרים של החברה כוללים לפטופים, טאבלטים, מחשבי ALL in one, מחשבים זעירים ותחנות עבודה

בועז יהודה, מנכ"ל חטיבת גטר טק בקבוצת גטר. צילום: קובי קנטור

חברת גטר טק הודיעה כי תפיץ בישראל לפטופים, טאבלטים, מחשבי ALL in one, מחשבים זעירים ותחנות עבודה של MSI.

אחת מסדרות הלפטופים שגטר טק תפיץ בישראל היא ה-GS – מחשבים ניידים דקים וקלי משקל, עשויים מסגסוגת אלומיניום ובעלי מסכים בגדלים שבין 13.3 אינץ' ל-18 אינץ'. מחשבים אלה זכו בפרסים עולמיים בגין העיצוב, החומרה, התוכנה והביצועים שלהם.

MSI דורגה באחרונה כאחת מארבע החברות המובילות בעולם בתחום המחשבים הניידים על ידי המגזין IEach. החברה מציעה בנוסף פתרונות מחשוב לתחומים העסקי, הביטחוני והבנקאי. היא הוקמה ב-1986, מעסיקה יותר מ-13 אלף עובדים ברחבי העולם ומפיצה את מוצריה ב-120 מדינות.

גטר משמשת נציגה בלעדית של מותגים מובילים בתחום המחשוב ומספקת פתרונות מקצה לקצה. בין היתר, מדובר בפתרונות Innova ,BenQ ,AEG ,Ruckus ,Trednet, פנסוניק (Panasonic) ולקסמרק (Lexmark). החברה היא אף משווקת מורשית של מיקרוסופט (Microsoft) ותוכנות נוספות לארגונים.

לדברי בועז יהודה, מנכ"ל חטיבת טק בחברת גטר, "הוספת MSI לסל המוצרים שלנו מאפשרת לנו להציע פורטפוליו רחב של פתרונות מחשוב, החל ממחשבים מוקשחים וכלה בתוכנה, הדפסה, תקשורת ואלקטרוניקה בידורית. יש לנו את הערוצים הנכונים והכלים לשווק את MSI בישראל ולהפוך אותה למותג מוביל בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים