ד"ר מייקל פקטור ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה קיבל את תואר IBM Fellow

מדובר באחד המומחים המובילים של ענקית הטכנולוגיה לאחסון נתונים בענן, שעובד בחברה כ-25 שנים

21/04/2015 11:06
ד"ר מייקל פקטור

גאווה ישראלית: החוקר ד"ר מייקל פקטור ממעבדת המחקר של יבמ (IBMׂ) בחיפה נבחר לאחד מעשרת העובדים המובילים של ענקית הטכנלוגיה, שקיבלו את התואר IBM Fellow.

פקטור הוא מהמומחים המובילים ביבמ בנושא יחסון נתונים בענן וממעצבי החזון של החברה, האסטרטגיה, הארכיטקטורה והעלאת פתרונות חדישים בנושא. הוא עובד בחברה כ-25 שנים.

"החדשנות היא דם החיים של יבמ והאנשים שאנחנו מוקירים בתואר זה הם הכוח המניע מאחורי חדשנות זו", אמרה ג'יני רומטי, יו"ר, מנכ"לית ונשיאת יבמ העולמית. "הם מטפלים באתגרים מהקשים והדחופים ביותר הניצבים בפני החברה והעסקים. עם מאמציהם, הם מובילים את תעשיית הטכנולוגיה לעידן חדש בו מחשוב קוגניטיבי, Big Data ואנליטיקה, מחשוב ענן, פתרונות מובייל וטכנולוגיות אבטחה, משנים את העולם".

עודד כהן, מנהל מעבדת המחקר של יבמ בחיפה, ציין כי "מייקל הוא מודל לחיקוי עבור IBM Fellow. עבודת המחקר שלו, חדשנותו, המנהיגות הטכנית שלו, מסירותו להצלחת יבמ, תרומתו לקהילה הטכנולוגית שלנו כחונך, תשומת הלב שהוא מקדיש ללקוחות ויושרו המקצועי – כל אלה מציינים אותו כאדם מיוחד. אנחנו, עובדי המחקר בחיפה, גאים מאוד בכך שמייקל, שצמח במעבדה שלנו ועם המעבדה שלנו, הביא את הקריירה הטכנולוגית שלו לרמה הגבוהה ביותר".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים