דיסני תדפיס בובות בתלת מימד

המגבלה העיקרית בפתרון: משך ההדפסה ארוך מאוד ויכולת שכבות הדבק של הבובות לעמוד בעמידות בפני התעללות ממושכת של ילדים מוטלת בספק

רק שהילדים לא יהרסו. הדפסת התלת מימד של דיסני

דיסני (Disney) עורכת בימים אלה ניסוי במדפסות תלת מימד על מנת להפיק באמצעותן מוצרי בד רכים וגמישים כמו בובות פרווה של בעלי חיים.

פעולת המדפסת עורמת שכבות בד זו על גבי זו ולאחר מכן חותכת את הצורות המבוקשות באמצעות לייזר. השכבות שנחתכו מוצמדות זו לזו בהדבקה בחום.

המוצר המוגמר נפלט כריבוע ולאחר מכן ניתן להסיר את החלקים המיותרים ולחשוף את העצם שהודפס.

על פי ההודעה שפורסמה בבלוג של דיסני, "אנחנו מציגים סוג חדש של מדפסת תלת מימד, שבעזרתה ניתן ליצור עצמים תלת מימדיים משכבות בד". עם זאת, יש לקחת בחשבון שהטכנולוגיה סובלת עדיין ממגבלות – משך ההדפסה ארוך מאוד וספק אם שכבות הדבק של הבובות שיופקו בטכנולוגיה זו יהיו עמידות בפני התעללות ממושכת של ילדים. ייתכן שבדורות הבאים של הטכנולוגיה יצליחו החוקרים להתגבר על מגבלות אלה.

לפני כחצי שנה הייתה דיסני בין החלוצות שהודיעו כי יאפשרו תשלום באמצעותה של טכנולוגיה חדשה נוספת – תשלומים אלקטרוניים. היא מסרה כי תתחיל לכבד בפארקי השעשועים ובבתי המלון שלה באורלנדו תשלומים שיתבצעו ב-Apple Pay ובארנק של גוגל (Google Wallet). אמצעי תשלום אלה יכובדו במרבית החנויות, הפאבים ודוכני הכרטיסים שם. עם זאת, עדיין לא ניתן יהיה לשלם בהם במסעדות ובמתקנים המצוידים במסופי תשלום ניידים.

התשלום יתבצע במערכת המבוססת על תגי זיהוי בתדר רדיו (RFID), שהפרישה שלה החלה עוד קודם. במסגרת מערכת זו מקבלים המבקרים צמידים עמידים במים שבאמצעותם ניתן לרכוש פריטי מזון ומזכרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים