חדש ממטרופולין: לנסוע באוטובוס ולצפות בתכנים בידוריים בסלולר

My-Metro מאפשרת לנוסעים להעביר את הזמן ולצפות בסרטים, להאזין לשירים או לשמוע ספרים תוך כדי הנסיעה ● היא מופעלת בינתיים ברכב אחד, אולם לפי החברה, ניתן יהיה להשתמש בה בקרוב בעשרות אוטובוסים נוספים

האפליקציה החדשה של מטרופולין

נסיעה באוטובוס יכולה להיות לפעמים ארוכה ומשעממת, בעיקר אם מדובר בקו מאסף, שעוצר בכל תחנה ותחנה. לא עוד, לפחות בכל הנוגע לאוטובוסים של מטרופולין.

האפליקציה החדשה My-Metro, שנמצאים בימים אלה בשלב הפיילוט, מאפשרת לנוסעים להפיג את הזמן ולצרוך תכנים בידוריים. עם העלייה לאוטובוס, הם יכולים לצפות בסרטים שמספקת NMC, לשמוע מוזיקה לפי קטגוריות ולהאזין לספרים מוקלטים בקולם של סופרים ושחקנים ישראליים – לכל אורך הנסיעה ולכל הגילאים. לקטנטנים יוצעו התכנים של ערוץ בייבי. כמו כן, ניתן יהיה לקבל באמצעות האפליקציה מידע על הנסיעה.

סרטון אודות My-Metro (ללא קול)

במידה שהנוסע ירד מהאוטובוס תוך כדי צפייה בסרט או האזנה לספר אודיו, הוא יוכל לחזור לאותה הנקודה בה הופסק השימוש בפעם הבאה שיעלה עליו. המערכת, שפועלת רק בזמן שהנוסע נמצא על האוטובוס, זוכרת ו-"שואלת" בנסיעה הבאה את הנוסע האם ברצונו להמשיך מהנקודה בה הפסיק או להתחיל מחדש.

זאת ועוד, האפליקציה מאפשרת לנוסע לעקוב אחר מסלול הנסיעה של הקו ואף למלא שאלון שביעות רצון בזמן אמת.

מטרופולין מציעה את My-Metro בחינם והיא מתאימה למכשירי iOS ולאנדרואיד (Android). יצוין כי בינתיים ניתן להשתמש בה רק באוטובוס נבחר בקו 669, שנוסע בין באר שבע לרעננה, אולם מהחברה נמסר כי בתוך זמן קצר היא תופעל בעשרות אוטובוסים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים