הליכוד שוקל: תביעה נגד יוצרי הפייסבוק המזויף של נתניהו

במפלגה לא אהבו את הפוסט שפורסם כביכול בשם ראש הממשלה, בו הוא כותב שהחליט למנות את ח"כ איימן עודה מהרשימה המשותפת לשר החינוך

לא לקחו את המתיחה בצחוק. הליכוד

בנימין נתניהו לא צחק מהמתיחה: הליכוד הודיע כי יבחן פעולות משפטיות נגד מפיץ הפוסט המזויף בו נכתב כביכול בשמו של ראש הממשלה כי הוא החליט למנות את ח"כ איימן עודה, ראש הרשימה המשותפת, לתפקיד שר החינוך.

היועץ המשפטי של המפלגה, עו"ד אבי הלוי, מסר כי בליכוד מעוניינים למנוע תופעות של זיוף והתחזות לבנימין נתניהו ברשתות החברתיות.

הפוסט נכתב אמש (ד') בעמוד שנפתח עם כניסתו של 1 באפריל והנושא את שמו של "בנימין נתניהו – ראש ממשלת ישראל". העמוד לא כלל פרטים בחלק ה-"About" והתוכן האחר שפורסם בו, למעט הפוסט המדובר, דל ביותר.

בהודעה כתב "נתניהו" כי "כדי להראות את רצינותי לתיקון השסעים בחברה הישראלית, לאחר התנצלותי על אמירתי כי 'אזרחים ערבים נוהרים לקלפיות' ערב הבחירות, החלטתי היום להוסיף לה מעשים. לכן, בממשלתי הבאה החלטתי למנות מינוי אישי את ראש הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, לשר החינוך הבא של ממשלת ישראל".

"נתניהו" ציין כי הוא יודע שהמינוי ייתקל בהתנגדות חריפה בליכוד ובקואליציה, אולם "אם נרצה בכך או לא, ערבים ויהודים נועדנו לחיות ביחד בחלקת ארץ זו, ואני נבחרתי להיות ראש הממשלה של כ-ו-ל-ם".

"שלב ראשון בתיקון אליו אנו נדרשים הוא הפלת החומות המפרידות בינינו", נכתב בפוסט, שנראה שמשקף את דעת כותבו יותר מאשר את דעתו של ראש הממשלה. "זה מתחיל בכך שאנו נכיר כל אחד את הסיפור של השני, ערבים את זה של היהודים ויהודים זה של הערבים. הגיע הזמן להפקיד על חינוך ילדינו מישהו שמכיר היטב את שני הצדדים. קשה לי לחשוב על מישהו מתאים מח"כ עודה למטרה זו".

הפוסט מסתיים במילים: "אני וממשלתי רואים בזה חשיבות עליונה, שהרי בסוף אלו החיים של כולנו. החיים עצמם" – פרפראזה על תגובתו של נתניהו לדו"ח המבקר על משבר הדיור.

מאז פרסומו זכה הפוסט לשיתופים רבים ולתגובות של גולשים – החל מכאלה שהתפתו להאמין לו ולהביע תמיכה, או תרעומת, ועד לגולשים שטענו שמדובר במתיחה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק

    בשביל מה צריך פרופיל מזויף, המקור לא מספיק מביא את הג'ננה?

אירועים קרובים