אנטוניו ז'וליאנלו, NEC: "אנשים בוחרים בחוויה ויזואלית כי כך קל מאוד להעביר מסר"

"לא משנה אם מדובר בהצעת מחיר, העברת מידע ללקוחות או משהו דומה אחר - כל מה שמתרחש בחדר הישיבות מועבר טוב יותר בתמונות", אמר ז'וליאנלו, מנכ"ל לאזור EMEA בחברה

אנטוניו ז'וליאנלו, מנכ"ל NEC לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"אנשים בוחרים בחווייה ויזואלית כי כך קל מאוד להעביר מסר. תמונה היא תמיד כלי מהיר יותר להעברת מידע. אם אתם חושבים שעדיף להעביר את המסר שלכם במילים על גבי מילים, אתם טועים. אנשים יכולים להתייאש באמצע או שיכול להיות שהם בכלל לא יבינו או לא ירצו לקרוא. התמונה מעבירה את המסר בקלות. לא משנה אם מדובר בהצעת מחיר, העברת מידע ללקוחות או משהו דומה אחר – כל מה שמתרחש בחדר הישיבות מועבר טוב יותר בתמונות. זה השילוב הכל כך חזק עם התחום העסקי של המחשוב שיש כיום", כך אמר אנטוניו ז'וליאנלו, מנכ"ל לאזור EMEA ביצרנית פתרונות התצוגה NEC.

ז'וליאנלו אמר את הדברים לעיל בכנס AVTLV Expo 2105 שנערך אתמול (ג') באולם האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה. הכנס, שהתקיים בהפקת אנשים ומחשבים, משך אליו מאות מקצוענים בתחומי מערכות ה-AV, השליטה והבקרה והמולטימדיה בזכות היותו הראשון מסוגו בתחום הזה שהולך ומתממשק לתחום ה-IT.

"השינוי הזה אל עבר התחום הוויזואלי, שכמובן טוב לנו כחברה, מגיע לידי ביטוי כיום הרבה יותר מאשר בעבר ואנחנו החברה היחידה בסשוק שמציעה לארגונים פתרונות תצוגה שלמים. זאת לעומת חברות שמתמחות בתצוגות ענק או כאלה שמתמחות רק במקרנים. המטרה שלנו היא לספק פתרונות תצוגה שמביאים את הפרודוקטיביות האישית לכדי מקסימום, כשהפילוסופיה שלנו אומרת שבכל מצב קלות השימוש היא מעל לכל", הוא אמר.

חלק מהשינוי, להבנתו, נובע מדור ה-Y, שמשתלב כיום במקומות העבודה, ובשינוי שהולך וגובר במקומות הלימוד. "הם מביאים עימם גישה שונה שצריכה לבוא לידי ביטוי בסביבת העבודה שלהם, כי צריך הרי להוציא מהם את המיטב ואת המירב. זה בא לידי ביטוי גם בסביבות הלימוד. אנחנו עדיין נוקטים בעיקר בלימוד פרונטלי, אבל כבר מתחילים לראות סביבות שיתוף פעולה שאחר כך מגיעות גם לסביבת העבודה. צריך להתאים לכך את המשרדים ואת מקומות המפגש המיועדים לעבודה", סיים ז'וליאנלו.

נטע למפרט, סמנכ"ל פיתח עסקי בתחום הדיגיטל בקרמר.צילום: קובי קנטור

נטע למפרט, סמנכ"ל פיתח עסקי בתחום הדיגיטל בקרמר.צילום: קובי קנטור

נטע למפרט, סמנכ"ל פיתוח עסקי בתחום הדיגיטל בקרמר (Kramer), שם את הדגש בדבריו על ההבדל בין היכולת להתחבר ולהציג תכנים בחדרי ישיבות, לימודים וכנסים ליכולת לשתף פעולה. "כולם אומרים שיתוף, זו מעין מילת באזזז שרצה השנה וכולם אומרים שיש להם פתרונות לשיתוף. מה זה שיתוף? כשמישהו מגיע לחדר ישיבות הוא רוצה להתחבר למערכות המולטימדיה שלו באופן מהיר וקל, אבל תצוגה אלחוטית או קווית זה רק החלק הראשון. אחרי זה אנחנו רוצים לעבוד ביחד ולא רק להציג תכנים על המסך. זה חלק מהתהליך שמוביל להשגת מטרה משותפת", אמר.

לדעתו זה נובע מסביבת החיים והמגמות ששולטות כיום בשוק המחשוב. "כל המדיה הופכת לדיגיטלית, אנשים כבר לא משתמשים בעט ובנייר. הדור של ימינו רגיל למקלדת, וזה גם מה שאנחנו מביאים לחדרי הישיבות ולחדרי הלימוד, שהופכים ליותר ויותר דיגיטליים. בקרוב מאוד נראה בכל מקום אנשים שמגיעים לפגישות עם טאבלטים. הטכנולוגיה משתנה בקצב מסחרר ואני מניח שמה שיקרה בעוד שלוש שנים קדימה יהיה שונה מאוד ממה שאנחנו עושים כיום, גם אם אנחנו מביאים לחדר הישיבות יכולת הקרנה של 4K בקצב של 60 פריימים לשנייה", הוסיף למפרט.

 ערן גבעון, מנהל אזורי של Extron Electronics Europs . צילום: קובי קנטור

ערן גבעון, מנהל אזורי של Extron Electronics Europs . צילום: קובי קנטור

ערן גבעון, מנהל אזורי ב-Extron Electronics Europe סיפר שהחברה עומדת לפתוח בקרוב סניף ישראלי. הוא ציין כי החברה נותנת פתרונות שעומדים בדרישות הלקוח מבלי לפסול כל טכנולוגיה, ישנה או חדשה יותר. "אנחנו מנסים בגישה שלנו לתת פתרונות מורכבים ופשוטים כאחד. ה-DNA של החברה הוא לתת את הפתרון הנדרש, לא יותר ולא פחות, והכי יעיל לכסף. אנחנו מקפידים לתת ללקוח כמה שיותר כלים הנדסיים, ועם זאת לא לחרוג מהתקציב שהועמד לצורך המטרה. זה נכון גם במקרה של מכשירי AIO. אנחנו גם מקפידים ליצור מספר גרסאות למוצרים שלנו, כדי לשמור על פתיחות לפתרונות כוללים ומשלימים", אמר גבעון.

כאמור, הוא לא חושב שתחום ה-AV צריך לפנות ל-IP בלבד. "המסר הכי חשוב שלנו הוא מגוון עצום של פתרונות בכל ההיבטים של אודיו-וידיאו. אנחנו מנסים להישאר בכל התחומים, כי אנחנו חושבים שיש מקום לשילוב של כל התחומים. אנחנו מציעים פתרונות IP וגם לזנוח את השיטות המסורתיות והישנות. יש מקום לכל הטכנולוגיות", הוא אמר והוסיף: "אנחנו גם לא נכריח אף פעם אינטגרטור או ספק לקחת הכול מהבית שלנו, ומאוד מקפידים על איכות ועל TCO נמוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים