חדש ב-"ארנק פועלים": לשלם באוטובוס באמצעות הסמארטפון

הפתרון מתבצע באמצעות חיבור לאפליקציית Hopon ● בשלב זה השירות אפשרי באוטובוסים של דן בלבד, אולם בעתיד הוא צפוי להתרחב לרכבת הקלה בירושלים ולתל אופן בתל אביב

סופו של עידן ה-"נהג תביא לי עודף?" Hopon

שימו לב: מעתה לא צריך לפשפש בארנק ולחפש כסף עבור הנסיעה באוטובוס – אפשר פשוט לעלות אליו ולשלם באמצעות הסמארטפון.

שיתוף הפעולה שיזם בנק הפועלים בין עולם הבנקאות לעולם התחבורה הציבורית מציע ללקוחות כל הבנקים לשלם עבור נסיעה באוטובוס ישירות מהטלפון החכם וללא מזומן, באמצעות חיבור לאפליקציית Hopon, המאפשרת תשלום בתחבורה ציבורית ומשולבת באפליקציית "ארנק פועלים" של הבנק.

כל שצריך לעשות הוא לפתוח את אפליקציית הארנק של הבנק במכשיר, לסרוק ברקוד ייעודי שנמצא בסביבת הנהג ולשלם באמצעות הזנה חד פעמית של פרטי כרטיס האשראי.

בשלב זה השירות אפשרי בקווי האוטובוס של חברת דן בלבד. בעתיד ניתן יהיה להשתמש בו גם בחברות אוטובוסים נוספות ובשירותים נוספים, כגון הרכבת הקלה בירושלים ותל אופן בתל אביב.

אפליקציית Hopon זכתה בפרסים ושבחים רבים בעולם. אחד מהם הוא בתחרות Tel Aviv AWS Summit 2014 של אמזון (Amazon), בקטגוריית מוצר פורץ דרך בתחום הענן. כמו כן, היא הגיעה למקום הראשון בתחרות WorldToNYC של עיריית ניו-יורק, כמוצר שהכי התאים לעיר בתחום התחבורה.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, ציינה כי "אנחנו ערים למגמות שקשורות בענף ולשירותים חדשניים שמסייעים ללקוחות גם בתחומים שאינם בנקאיים בהגדרתם. Hopon היא אפליקציה ראשונה מסוגה בישראל ומציגה היטב את יכולות הארנק הדיגיטלי. החיבור בין פעולות כמו נסיעה בתחבורה ציבורית לפעולות הפיננסיות הקיימות באפליקציית הארנק מחזק את הצעת הערך שאנחנו מספקים ללקוחות בתחום המובייל, בכך שהוא מאפשר להם לבצע פעולות יומיומיות בדרך נוחה, זמינה ופשוטה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים