האפליקציות שיקלו עליכם להגיע לקלפי

Uber מציעה נסיעה בחינם אל הקלפי, Moovit תשרטט את מסלול ההגעה אליה בתחבורה ציבורית וסטודנטים יוכלו להצביע לאחר שייסעו בשירות של SmartBus, בעלות של 10 שקלים

עכשיו רק צריך להצביע. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

מספר אפליקציות נרתמו לקראת יום הבחירות ומציעות שירותים תחבורתיים מיוחדים. Moovit מאפשרת למשתמשים לאתר את הקלפי בה הם מצביעים ולקבל מידע כיצד להגיע אליה בתחבורה ציבורית, SmartBus מציעה לסטודנטים להירשם להסעות לקלפיות בעלות של 10 שקלים ו-Uber תסיע אתכם בחינם למקום ההצבעה, אם עלות הנסיעה תעמוד על עד 40 שקלים. מעבר לכך, תצטרכו לשלם את ההפרש.

Uber תפעיל את שירות ההסעות החינמי שלה מחר (ג'), משעה לפני פתיחת הקלפיות ועד לשעה לאחר סגירתן. על מנת לממש את ההטבה, הנוסע צריך להקליק על "מבצעים" בתפריט של האפליקציה ולהזין שם את המילה בחירות2015.

יצוין כי החברה מציעה שירות כזה ביום הבחירות בכל מדינה בה היא פועלת.

המסלול אל הקלפי

אנשי Moovit הכניסו למאגר של האפליקציה את כל 10,464 הקלפיות שייפרסו ברחבי הארץ. כל מה שנותר לעשות הוא להיכנס אליה ולהקיש את המילה "קלפי" יחד עם מיקומה או שם הרחוב בו היא נמצאת (לדוגמה: "בית ספר הרצוג" או "אבן גבירול"). Moovit כבר תסביר לכם על איזה קו אתם צריכים לעלות כדי להגיע לשם, מתי הוא בדיוק עובר בתחנה – בזמן אמת, ואיך מגיעים אל התחנה בה הוא נמצא.

בנוסף, כל הקלפיות ייפרסו על המפה הווירטואלית של Moovit. לחיצה על אייקון הקלפי תפתח חלון מידע שיהיה אפשר לראות בו את מספרה, את כתובתה המדויקת וכפתור לניווט מהיר אליה.

כדי לסייע בעידוד ההצבעה תשלח Moovit במהלך יום הבחירות הודעת מתפרצת לכמיליון המשתמשים באפליקציה, על מנת לעודד אותם לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית.

סטודנט, בוא להצביע!

ההרשמה לשירות של SmartBus נעשית דרך פונקציה ייחודית באתר החברה, במחשב האישי או במובייל. באמצעות המערכת יודעים בחברה לבנות בזמן אמת מערך הסעות לקהל הסטודנטים, ובכך לאפשר להגיע לקלפיות בהם הם רשומים. טכנולוגיית החברה משתמשת במיקומים של הרכבים, בשילובי נסיעות שונות ובייעול המסלולים, כדי להוריד למינימום את העלות של הנסיעות ולהוזילה.

הבעלים של החברה שפיתחה את השירות הוא ישי כהן, יזם בן 19 מירושלים, שיצביע מחר (ג') בעצמו בפעם הראשונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים