התוכנית של גוגל: להשתלט על עולם השירותים המשרדיים בענן לארגונים

ענקית החיפוש מנסה לשכנע עד 80% מהמשתמשים הארגוניים לעבור להשתמש במעבדי התמלילים, בגיליונות האלקטרוניים ובמצגות שניתן להכין בעזרת אפליקציות החינם שהיא מציעה ברשת

גוגל מנסה להשתלט על השוק שמיקרוסופט שולטת בו. Google Apps

לגוגל (Google) יש תוכניות גדולות: החברה מתכוונת להשתלט על עולם השירותים המשרדיים בענן לארגונים, לאחר שהשירותים שלה נחלו הצלחה גדולה ב-2014. החברה שכנעה מספר גופים ארגוניים גדולים שבחרו להשתמש בכלים שהיא מציעה במקום אלה של המתחרה הגדולה, מיקרוסופט (Microsoft).

ענקית החיפוש מנסה לשכנע עד 80% מהמשתמשים הארגוניים לעבור להשתמש במעבד התמלילים, בגיליונות האלקטרוניים ובמצגות שניתן להכין בעזרת אפליקציות החינם שהיא מציעה ברשת. זאת לצד יכולות האחסון ושירותי הדואר שהיא מעניקה.

כדי לעשות זאת מציעה גוגל את השירותים שלה במחיר התחלתי של 5 דולר לחודש למשתמש או 10 דולר עם אחסון בלתי מוגבל וגישה בלתי מוגבלת לשירותי הצפנת הנתונים שלה. המחיר ההתחלתי של שירותי Office 365 למשתמש עומד על 8 דולר לחודש.

לפי גוגל, יותר מחמישה מיליון חברות כבר משתמשות ב-Google Apps, ביניהן 600 חברות בהן ניתן למצוא יותר מ-10,000 משתמשים. בנוסף, 50% מהחברות שמשלמות עבור שירותי ה-Apps של גוגל ממוקמות מחוץ לארצות הברית. כמו כן, על פי החברה, בכל חודש נרשמים 1,800 משתמשים חדשים לשירות האחסון בענן שהיא מציעה דרך התוכנית Drive for Work.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים