עיריית רעננה תשדרג את המערכות והתשתיות לקראת מעבר לענן; ההיקף: 1.8 מיליון שקלים

בין יעדי הפרויקט: הכנת התשתיות המחשוביות לקראת המעבר, חיבור העיר לרשת סיבים אופטיים והרחבת פרויקט מצלמות האבטחה ● מנמ"רית העירייה: "המטרה היא להביא לניהול מרכזי של המערכות"

מימין: מיכל הירש נגרין, מנכ"לית עיריית רעננה, וענת ספקטור, מנמ"רית העירייה

עיריית רעננה תשקיע בשנה הקרובה 1.8 מיליון שקלים בפרויקט רחב היקף בשם קשת בענן, שמטרתו שדרוג הפלטפורמות הטכנולוגיות בעיר. בטקס שערך באחרונה אגף המחשוב בעירייה צוין כי מטרות הפרויקט הן הכנת התשתיות המחשוביות לקראת המעבר לענן, חיבור העיר לרשת סיבים אופטיים, הרחבת פרויקט מצלמות האבטחה ושיפור משמעותי בשירות לתושבים.

הפרויקט יכלול שדרוג טכנולוגי של תחנות עבודה, מעבר של שירותי המייל בעירייה ל-Office 365 ושיפור האוטומציה בתהליכי התמיכה. מדובר ב-1,200 תיבות מייל, 100 מערכות מידע ואפליקציות, ו-70 אתרים של העירייה ברחבי רעננה.

מנמ"רית העירייה, ענת ספקטור, שתוביל את הפרויקט, אמרה כי "מהלך זה הוא חלק מתנופת הפיתוח והשדרוג הטכנולוגי שעוברת רעננה, במסגרת פרויקטים כגון עיר חכמה ועיר בטוחה. הם יכללו קישור של אתרי העירייה השונים, צמתים, רמזורים ומצלמות באמצעות סיבים אופטיים לליבת הרשת העירונית, כדי ליצור ניהול מרכזי של מערכות העירייה".

בטקס השתתפה גם מנכ"לית עיריית רעננה, מיכל הירש נגרי, שאמרה כי "פרויקט קשת בענן הוא חלק משמעותי ממגמת יישור הקו ושדרוג העירייה בתחומי המחשוב והטכנולוגיה. הוא מבוצע לצד השקעה בפריסה רחבה של תשתיות בעיר, שנועדה ליצור מרכז שליטה טכנולוגי מרכזי בנושאים כמו עיר חכמה, חינוך, תחבורה,עיר בטוחה, כספים וגבייה".

בראיון שהעניק ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, למגזין מנהיגים מבית אנשים מחשבים הוא אמר כי הוא מבסס את תוכניות העבודה לשיפור השירות לתושבים וייעול עבודת העירייה על השקעות בטכנולוגיות חדישות. לדבריו, בסופו של דבר, המהלך יחסוך לקופת העירייה מיליוני שקלים."אנחנו משלימים בימים אלה פערים של כמה שנים", ציין בילסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים