מוטורולה סולושנס השקיעה בחברה ישראלית שפיתחה חיישני דיבור לסמארטפונים

VocalZoom פיתחה מיקרופון אופטואלקטרוני שמבודד את רעשי הרקע ומיועד ללקוחות מסחריים, אבל גם לגופים ביטחוניים ● סכום העסקה לא נמסר, אולם השקעה ממוצעת של מוטורולה סולושנס עומדת על בין 2 ל-5 מיליון דולר

VocalZoom

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) ביצעה באחרונה השקעה בחברת VocalZoom מיקנעם, שפיתחה חיישני דיבור המיועדים למכשירי רדיו וסמארטפונים. פרטי העסקה לא נמסרו, אולם השקעה ממוצעת של החברה עומדת על בין 2 ל-5 מיליון דולר.

ההשקעה בוצעה באמצעות מוטורולה סולושנס ונצ'רס קפיטל, זרוע ההשקעות של החברה.

מ-VocalZoom נמסר כי היא פיתחה מיקרופון אופטואלקטרוני שמסוגל לשפר באופן משמעותי את איכות הקול, תוך התגברות על רעשי רקע. הטכנולוגיה יוצרת מעין "תא וירטואלי" המבודד רעשים מחוצה לו ומאפשר את בידוד הקול. בחברה טוענים כי אלה הם המרכיבים המרכזיים שחסרים כיום לשימוש נרחב באפליקציות מבוססות דיבור במכשירי רדיו וסמארטפונים.

עמי איזקוב, מנהל מוטורולה סולושנס ונ'צרס קפיטל בישראל

עמי איזקוב, מנהל מוטורולה סולושנס ונ'צרס קפיטל בישראל

על פי VocalZoom, ההשקעה של מוטורולה סולושנס היא מרכיב באסטרטגיה שלה, "שנועדה לשדרג את היכולות של מערכות תקשורת למשימות קריטיות. זאת באמצעות קישור גופי חירום והצלה, וכן לקוחות מסחריים, לנתוני זמן אמת ובינה עסקית ברמה גבוהה מבעבר. טכנולוגיה מבוססת קול היא אחת מהדרכים הרבות שבהן מוטורולה סולושנס מגדירה את עתיד התקשורת למשימות קריטיות של גופי ביטחון הציבור".

עמי איזקוב, מנהל מוטורולה סולושנס ונ'צרס קפיטל בישראל, אמר כי "אנחנו בוחנים כל העת חברות ישראליות מעניינות, במגוון תחומים טכנולוגיים, שעשויות להיות בעלות ערך אסטרטגי עבור מוטורולה סולושנס. הבידול הפוטנציאלי, המאפשר איכות קולית ברמה גבוהה, הוא אחת הסיבות שהובילו להחלטתנו להשקיע ב-VocalZoom". איזקוב ציין כי "תהיה זו החברה הישראלית הרביעית בפורטפוליו של מוטורולה סולושנס ונצ'רס קפיטל".

יחיאל קורץ, יו"ר VocalZoom, אמר כי "שיתוף הפעולה עם מוטורולה סולושנס מספק לנו הזדמנויות חדשות בשוק גדול ואסטרטגי".

יצוין כי השקיעו בסבב הגיוס הנוכחי כוללים המשקיעים הקיימים של החברה, 3M ו-OurCrowd, וחברת FueTrek מיפן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים