Adallom מינתה את אינטגריטי תוכנה כנציגתה הרשמית בישראל

אינטגריטי תשווק את פתרונותיה של החברה הישראלית, שפועלת בעולם אבטחת המידע ליישומים מבוססי ענן ● החברות מעריכות את היקף המכירות בחמישה מיליון שקלים בשנתיים הקרובות

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה

אינטגריטי תוכנה מונתה לנציגתה הרשמית של Adallom בישראל ותשווק את פתרונותיה בארץ.

Adallom היא חברה ישראלית שפועלת בעולם אבטחת המידע ליישומים מבוססי ענן דוגמת Salesforce.com ,GoogleApps ,SuccessFactors ,ServiceNow ואופיס 365 (Office365).

החברה הוקמה על ידי יזמים יוצאי מסלול תלפיות ויחידת 8200 של צה"ל וגייסה עד כה כ-20 מיליון דולר בשני סבבי גיוס. בין המשקיעים בה נכללים אינדקס ונצ'רס, סקויה ישראל וזוהר זיסאפל. על לקוחותיה בעולם ניתן למנות את Jive, סאפ (SAP), לינקדאין (LinkedIn) ו-EMC-Pivotal, ומבין החברות הישראליות את LivePerson ,WIX, הבנק הבינלאומי ו-ECI Telecom.

מוצרי Adallom ישתלבו בסל פתרונות אבטחת המידע של אינטגריטי תוכנה, שמשמשת כנציגה של חברות תוכנה מובילות בארץ ובעולם. החברות מעריכות את היקף המכירות הצפוי בישראל בשנתיים הקרובות בחמישה מיליון שקלים.

עד כה ביצעה Adallom את הקשר עם לקוחותיה בישראל באופן ישיר. מינוי אינטגריטי הוא חלק ממהלך התרחבות של החברה בעולם, שכולל מינוי מפיצי ומיישמי של פתרונות בארצות הברית ובמערב אירופה, בהן ממקדת החברה את מאמצי הצמיחה שלה.

לדברי יבגני דיברוב, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של Adallom, "החברה עומדת כיום בעיצומו של תהליך צמיחה והתרחבות בשווקים הגלובלי והישראלי כאחד. שיתוף הפעולה עם אינטגריטי תוכנה נועד להרחיב את פעילות ההפצה והתמיכה הניתנים למשווקי ולקוחות Adallom בישראל".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, ציין כי "טכנולוגיות ענן ואפליקציות SaaS נמצאות כאן להישאר לטווח הארוך. בסופו של דבר, מדובר בגל שישטוף את כל הארגונים, כולל אלה מהמגזרים הציבורי והפיננסי. האתגר הוא לבצע את המעבר לענן מתוך מודעות לסיכוני אבטחת המידע הקיימים בו. לאחר שבחנו את כלל הפתרונות באופן מעמיק, הגענו למסקנה ש-Adallom עונה על הצורך בצורה הטובה ביותר שיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים