רד הוסיפה את הפתרון של פורטינט לברית הרשת הווירטואלית שלה

Fortigate מיועד לספקי שירותים וספקי שירותי אבטחה מנוהלים ● לדברי פורטינט, "מדובר בפתרון Next Generation Firewall, שכולל מערכת IPS למניעת חדירות ובקרת יישומים, עוצמת עיבוד לגילוי תכנים זדוניים, עם תמונה ובקרה מלאה"

פורטינט

רד תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת תטמיע בארגונים את פתרון FortiGate של פורטינט (Fortinet), במסגרת פרויקטי תקשורת אותם היא עורכת, לרבות בסביבות וירטואליות.

לדברי פורטינט, "מדובר בפתרון Next Generation Firewall, שמספק ממשקים בקצב מירבי, לצד קצב הגנה רב. הוא כולל מערכת IPS למניעת חדירות ובקרת יישומים, עוצמת עיבוד לגילוי של תכנים זדוניים בקצבי תקשורת גבוהים, עם תמונה ובקרה מלאה על התוכן, היישומים, וההתנהגות של המשתמשים והיישומים".

הפתרון המשותף יהיה זמין באמצעות שותפי רד בברית D-NFV, והוא מיועד לספקי שירותים וספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSPs). מ-רד נמסר כי "הוא יאפשר לספקי שירות לקבל הטמעה של יכולות אבטחה אפליקטיביות ושירותים אחרים ברמת ציוד הקצה של רד, שמוטמע בקרב מרבית ספקי השירות בעולם. ספק השירות ימכור שירותים אלה – שירותי אבטחה מנוהלים – ללקוחותיו העסקיים, על בסיס הפלטפורמה של רד בשילוב פתרון פורטינט".

שיתוף פעולה עם פורטינט. רד תקשורת מחשבים

שיתוף פעולה עם פורטינט. רד תקשורת מחשבים

בספטמבר 2013 השיקה רד את הרכיבים הראשונים שלה שמאפשרים יכולות רישות וירטואליות מבוזרות (DNFV – Distributed Network Functions Virtualization). אלה מאפשרים לספקיות השירות להציע יכולות וירטואליות חדשות בתחנות הקצה של הלקוח, באופן זריז וחסכוני ובצורה מאובטחת.

על פי שתי החברות, חיבור פתרון עם FortiGate-VM של פורטינט עם יכולות רד בעולם ה-D-NFV "יאפשר ללקוחות המשותפים לספק ללקוחות שלהם פלטפורמת אבטחה וירטואלית מקיפה, להגנה מפני מגוון רחב של איומים בכל הסביבות – פיזיות, וירטואליות וסביבות בנות כלאיים (היברידיות). תכונות אלה כוללות אנטי וירוס, פיירוול, VPN, מניעת חדירות (IPS), אנטי ספאם, מניעת רוגלות, חסימת נוזקות, סינון תכנים באינטרנט ועוד".

פורטינט ציינה כי פתרון הדור הבא של הפיירוול שלה לעולמות הווירטואליים פועל ותומך בכל הסביבות – של VMware, מיקרוסופט (Microsoft), סיטריקס (Citrix) ו-KNM לסביבת לינוקס (Linux) וירטואלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים