למה נפתלי בנט לא מפסיק להתנצל?

בסרטון חדש נראה בנט, מזוקן, עובר בשדרות רוטשילד בתל אביב ומבקש סליחה מהעוברים והשבים ● גולשים העלו בתגובה ממים בהם טענו שיש לו על מה להתנצל - והרבה

נפתלי בנט ההיפסטר. צילום: מתוך הסרטון

נפתלי בנט לא מפסיק להתנצל: בסרטון חדש שפרסם ביוטיוב (Youtube) וברשתות החברתיות נראה מנהיג הבית היהודי, כשהוא עם זקן (כך שקשה לזהות אותו ממבט ראשון), מתהלך בשדרות רוטשילד בתל אביב ומתנצל בפני העוברים והשבים על דברים שהם עשו לו – מלצרית ששפכה קפה על השולחן שלו, נהג שפגע לו ברכב ואחרים.

המטרה של הסרטון היא, כמובן, הפוכה: בנט קורא לישראל להפסיק להתנצל ורומז שהוא יעשה זאת.

הסרטון עורר את זעמם של גולשים רבים, שפרסמו ממים ותגובות בפייסבוק (Facebook). מירון לבנון פרסם סדרה של ממים בה הוא טוען שיש לבנט ולמפלגתו על מה להתנצל – והרבה: למשל, לטענתו, על כך שח"כ ניסן סלומיאנסקי ניהל את ועדת הכספים "כמו בריון", על השתלחויות של ח"כים מהבית היהודי בקהילה הגאה ועל העובדה שהמפלגה ישבה בממשלה שבמקום הקפאת בנייה שחררה מחבלים, במסגרת השיחות עם הפלסטינים.

אחד הממים שיצר מירון לבנון

אחד הממים שיצר מירון לבנון

בשבוע שעבר העלו בנט והבית היהודי לרשת מחולל ממים, בו התבקשו הגולשים למצוא חרוזים לביטוי "בנט זה אח". אלא שכמו במקרה של הקומיקאי ביל קוסבי, גולשים רבים ניצלו את האפשרות כדי לצאת נגדו.

כך או כך, בנט הוא אחד הפוליטיקאים היותר פעילים באינטרנט, וברשתות החברתיות בפרט, ונראה שהוא ייצר עד הבחירות עוד לא מעט כותרות ברשת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    אני רק לא הבנתי מדוע הוא צריך להתנצל כאשר הוא מחופש? אם ההתנצלות אמורה להיות מכל הלב אזי אין צורך להתחפש. כנראה שהיא לא מכל הלב אלא מהפה לחוץ

אירועים קרובים