לקראת הבחירות: משה כחלון השיק אתר

האתר מיועד בעיקר להצטרפות ותרומות למפלגה ● הוא מצטרף בכך למפלגות ותיקות שמאפשרות להצטרף ולתרום להן

שר האוצר, משה כחלון. צילום ארכיון: דקלה בסיסט שפריר

משה כחלון, שהוא ומפלגתו מסתמנים בין הגורמים המרכזיים בבחירות הקרובות, השיקו אתר תחת השם GoKahlon, שמיועד בינתיים להצטרפות ולתרומות.

על פי האתר, כחלון שואף להיות "קבוצת הלחץ הגדולה ביותר" על הממשלה, מול אלה של המונופולים. באתר מצוין כי המפלגה "נמנעת מגיוס תרומות מגורמים העלולים להיות בעלי אינטרסים", ומאפשרת תרומות בסכומים שנעים בין 18 שקלים (ח"י) ל-3,600 שקלים (200 פעמים ח"י).

כחלון מצטרף בכך למפלגות ותיקות יותר שמאפשרות להצטרף ולתרום באמצעות האתר שלהן, ביניהן הליכוד, הבית היהודי (שתיהן – הצטרפות בלבד), העבודה, יש עתיד ומרצ.

נתקלתם ברשת במשהו מעניין שקשור לבחירות? רוצים לדווח לנו על דברים רלוונטיים? שלחו לנו מייל כאן.

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רבקה שפק ליסק

    משה כחלון, האם זו הממשלה לה התפללת? הכסף הרב שהובטח לחרדים לא יאפשר ביצוע הרפורמות שלך הוועדה לתיכנון הבינוי הועברה לידי השר של ש"ס במשרד האוצר ועדת הכספים - בידי גפני כל הרפורמות לטובת אזרחי המדינה יבוטלו כל הרפורמות במשרד הדתות תבוטלנה ונחזור להיות בשליטת ש"ס והרבנות הראשית. איילה שקד במשרד המשפטים ותכניות החקיקה של הליכוד בתחום המשפטי. איך אתה יכול לשבת בממשלה כזאת?? יש לך אפשרות לסגת כי לקחו לך את הועדה לתיכנון הבנייה

  2. עמרם אסולין

    מה ההשתלחות שלך בבנט. סה"כ פנה אליך שתודיע במי אתה תומך . ומה אתה כבר עשיתה בחיים בזמן שבנט היה מפקד בסיירת מטכ"ל והוביל לוחמים במלחמת לבנון. ומה אתה היקמתה כשבנט הקים חברת הזנק מצליחה בהייטק לולא נתניהו שקידם אותך ותמך בך בפוליטיקה היית נשאר מוסכניק עד היו ם. לולא נתניהו שמינה אותך לשר ותמיכתו בך לא היית מצליח כשר התקשורת. במקום להכיר לו תודה על כך אתה תוקע לו סכין בגב. תתבייש לך .על זה אמר שלמה המלך" כל המחזיר רעה תחת טובה לא תמוש רעה מביתו. בהשתלחותך בבנט גיליתה את פרצופך האמיתי על זה נאמר "אדם ניכר בכיסו בכוסו ובכעסו " .

אירועים קרובים