אקזיט: Allflex רכשה את SCR הישראלית ב-250 מיליון דולר

SCR מנתניה מפתחת מערכות לניטור פרות ולניהול רפתות ודירי צאן

מה הפרה מבינה? צילום מסך מתוך אתר SCR

Allflex, העוסקת בתחום תגי זיהוי ומעקב לבעלי חיים, רכשה היום (ה') את SCR מנתניה, שמפתחת מערכות לניטור פרות ולניהול מערכות חליבה ורפתות ודירי צאן. היקף העסקה עומד על רבע מיליארד דולר. סגירתה צפויה בתוך כמה שבועות.

זה 50 שנה ש-Allflex עוסקת בתחום תגי הזיהוי והמעקב של בעלי חיים תוך שימוש בטכנולגיית זיהוי חזותית, אלקטרונית ובאמצעות דגימת רקמות. Allflex רכשה 100% ממניות SCR מקרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין. על מייסדיה נמנים מאיר רבינוביץ,אייל ברייר, דני כהן ואבי מור. יצוין כי SCR תפעל כיחידה עצמאית בתוך קבוצת Allflex.

SCR הוקמה ב-1976 והיא יצרנית של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. יש לה עשרות אלפי לקוחות – רפתנים ברחבי העולם, ויותר מ-13 מיליון פרות מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות שלה. קרן טנא נכנסה כשותפה בחברה ב-2009, ובמהלך השנים רכשה בה שליטה. זוהי קרן פרייבט אקוויטי ישראלית המנהלת כ-500 מיליון דולר. SCR ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה יותר מ-300 עובדים, ויש לה חברות בנות בארצות הברית ובאירופה, כמו גם נוכחות במזרח הרחוק ובדרום אמריקה.

יריב אבישר, מנכ"ל SCR, אמר כי "קשרינו עם הרפתנים ומגדלי הצאן הישראליים ימשיכו להניב פתרונות מתקדמים. ניצור הזדמנויות חדשות בתחום משק החלב תוך התרחבות לשווקים ולמוצרים חדשים".

דורי בראון, שותף מנהל בקרן טנא, המלווה את ההשקעה, ציין ש-"בשנים שבהן קרן טנא מושקעת ב-SCR השיגה החברה צמיחה משמעותית בשווקים הבינלאומיים. הרכישה תסייע לחברה להאיץ את צמיחתה ולהמשיך להוביל את השווקים בהם היא פועלת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים