אל תדברו על בוז'י – תפרסמו עליו ממים

אחד המועמדים הבולטים ברשת בימים האחרונים מבחינת מספר עמודי הפייסבוק הוא יצחק (בוז'י) הרצוג, מועמד מפלגת העבודה ● חלק מהם, לעגניים משהו, מתייחסים אליו כאל המושיע שיביא את השלום בבגדים של היפי ויחלק מכונית מצוירת לכל אזרח

הפופולריות של מפלגת העבודה והעומד בראשה, יצחק (בוז'י) הרצוג, עולה בימים האחרונים, ואיתה גם מספר עמודי הפייסבוק (Facebook) שעוסקים במועמד. נראה שלפחות חלק מהם נועדו ללעוג לאיש שמאיים על שלטונו של בנימין נתניהו, אבל איך אמר פעם מישהו חכם? לא משנה אם הפרסום טוב, רע – ואני מוסיף לגעני – העיקר שיכתבו את השם נכון.

אחד מעמודי הפייסבוק הבולטים שעוסקים ביו"ר מפלגת העבודה הוא "בוז'י עושה דברים חמודים". מייסדי טוענים כי יש לנשוא העמוד שלהם "כריזמה של יתוש, קול של סנאי דרוס ונוכחות של קיסם לניקוי אוזניים. אבל הוא חמוד".

לט דה בוז'י אין

לט דה בוז'י אין

העמוד כולל בעיקר דאחקות על הרצוג ואמירות כאילו הוא יהיה זה שיפתור בעיות במדינה – אמיתיות יותר או פחות. כך, למשל, הם טוענים שהוא "ינקה אחרי הבלאגן" של נטלי כהן-וקסברג, שפרסמה סרטון בו היא עושה את צרכיה על דגלים שונים, כולל דגל ישראל; יפתור את בעיית תאונות הדרכים; יחלק בינבה, אותה מכונית מהסדרה המצוירת, לכל אזרח; ויביא את השלום – פוסט שאליו מצורפת תמונה של הרצוג בלבוש של היפי מסוף הסיקסטיז, כאילו נלקח היישר מהקאסט של "שיער".

נתקלתם ברשת במשהו מעניין שקשור לבחירות? רוצים לדווח לנו על דברים רלוונטיים? שלחו לנו מייל כאן.

עמוד אחר, עם תמונת פרופיל די מפחידה (למעלה), נקרא "לא מתעסקים עם הבוז'י". גם כאן נראה שהמטרה היא לצחוק על המועמד יותר מאשר להריץ אותו.

באחת התמונות בעמוד נראית דמותו של הרצוג עם חבורת נשים בלבוש מינימלי, תחת המשפט "גם מנהיג חזק אוהב להשתובב לפעמים", ותמונה אחרת, של אמן שקורא לעצמו עומרי פיהרר, "מפגינה את היכולות הבלתי מוגבלות של הבוז'י", על פי הכותבים.

פופולרי פחות הוא העמוד "בוז'י הרצוג עדיין קיים", שנראה שקיים ברשת החברתית הרבה לפני מערכת הבחירות הנוכחית. הפוסט הראשון בעמוד נכון לכתיבת שורות אלה מרפרר לשיר היהודי-המסורתי: "אל תירא בוז'י אל תירא, כי הבן של הנשיא הלוא אתה, ובוז'י אם ישאג מי לא יירא, מי לא יירא?" השיר הזה הושר לפוליטיקאי אחר, ששהה תקופה ארוכה בכלא ובהחלט יכול להיות שותף של הרצוג לקואליציה, אם וכאשר. האם מדובר ברמז למה שיוצרי העמוד רוצים שיהיה?

נתקלתם ברשת במשהו מעניין שקשור לבחירות? רוצים לדווח לנו על דברים רלוונטיים? שלחו לנו מייל כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים