יבמ תנהל את ה-IT של בנק ABN AMRO בהסכם במיליארדי דולרים

ההסכם כולל יישום ענן פרטי של הענק הכחול, יחד עם תהליכי סטנדרטיזציה ופישוט של סביבת ה-IT הפועלת כיום בבנק - מרמת מכשירי המובייל ועד למערכות המחשוב המרכזי

הסכם במיליארדים. בנק ABN AMRO

יבמ (IBM) תנהל במיקור-חוץ את תשתיות ה-IT הטכנולוגיות הכלל-עולמיות של בנק ABN AMRO . עלות ההסכם היא של מיליארדי דולרים והוא לתקופה של עשר שנים.

ההסכם כולל יישום ענן פרטי של הענק הכחול, יחד עם תהליכי סטנדרטיזציה ופישוט של סביבת ה-IT הפועלת כיום בבנק – מרמת מכשירי המובייל ועד למערכות המחשוב המרכזי.

על פי יבמ, תהליכים רצופים ומתמשכים של מיטוב של מערכות ומעבר לתשתיות ענן, יאפשרו לבנק לשפר את איכות השירות ללקוחותיו, לייעל את תהליכי העבודה ולהציע מוצרים בנקאיים חדשים וחדשניים, הנותנים מענה לצרכי הלקוחות בעידן הדיגיטלי. הבנק מסר כי ההסכם צפוי להניב לו חיסכון בהוצאות, לאורך מחזור חיי החוזה.

בנק ABN AMRO משרת לקוחות בתחומי הבנקאות הקמעונאית, הפרטית והעסקית. ההסכם הנוכחי מרחיב את מסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין הבנק ובין יבמ. הוא מאפשר לבנק לממש את אסטרטגיית הבנקאות הדיגיטלית שלו – וכולל אספקת מגוון מלא של שירותי מנוהלים, החל ממערכות מחשוב מרכזי, שרתים, סביבות אחסון, מחשוב למשתמשי קצה, מוקד סיוע ותמיכה במשתמשים – ועד לתמיכה  ביישומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים