וולטייר הישראלית תטמיע שרת iDataPlex של יבמ; ההיקף הכספי: מיליון שקלים

השרת יפעל במרכז משאבי מיחשוב ענן שוולטייר מקימה בישראל ● השרת שיותקן בוולטייר כולל 84 צמתי עיבוד, ומאפשר לחברה לממש, לבחון ולפתח פתרונות עתירי ביצועים ● מרכז העיבוד של החברה יציע באמצעות האינטרנט סביבה משולבת לעבודה בסביבת ענן מיחשוב, שתעמוד לשירותם של מפתחים, שותפים עסקיים ומנמ"רים בעולם

החברה הישראלית וולטייר, המפתחת ומספקת פתרונות תשתית למרכזי עיבוד נתונים, רכשה שרת iDataPlex של יבמ (IBM) ותטמיע אותו בחברה. היקף העסקה לא הותר לפרסום, אולם מקורות בשוק העריכו, כי הוא עומד על מיליון שקלים.

המחשב שאותו רכשה וולטייר הוא הראשון מסוגו בישראל. השרת שיותקן בוולטייר כולל 84 צמתי עיבוד, ומאפשר לחברה לממש, לבחון ולפתח פתרונות עתירי ביצועים בסביבת ענן מיחשוב. הוא יפעל במרכז משאבי מיחשוב ענן שוולטייר מקימה בישראל. מרכז העיבוד של החברה יציע, באמצעות האינטרנט, סביבה משולבת לעבודה בסביבת ענן מיחשוב, שתעמוד לשירותם של מפתחים, שותפים עסקיים ומנמ"רים בעולם. כך, למשל, יוכלו חברות המציעות יישומי תוכנה כשירות (SaaS) להסתייע במרכז העיבוד כדי לבחון יישומים דוגמת מערכות שירותי שידור ומערכות משחקים. המרכז החדש ירכז רשימה של תוצאות מבחנים ומפרטים של הפתרונות שפותחו ונוסו במסגרתו, ויהווה מקור למידע טכני ושיווקי. ניתן יהיה להתעדכן באמצעותו גם בחידושים הנוכחיים והעתידיים בתחום ענן המיחשוב.

קו מערכות iDataPlex מיועד לטפל במערכות מיחשוב עתירות ביצועים, בעומס כבד של יישומים בסביבת אינטרנט, בארגוני ענק בתחומי ה-ווב 2.0, בעולם התקשורת ובסביבות ענן מיחשוב. מרכז עיבודי ענן המיחשוב החדש של וולטייר יעשה שימוש בדגם החדש של השרת, המציע זיכרון פנימי גדול מקודמיו – 128 ג'יגה-בייט. המחשב תומך בפלטפורמת הווירטואליזציה החדשה של VMware, ומציע יעילות גבוהה בצריכת האנרגיה. רשימת הלקוחות שכבר רכשו שרת iDataPlex של יבמ כוללת, בין היתר, את נאס"א (NASA), יאהו! (!Yahoo), מיקרוסופט (Microsoft) ובנק אוף אמריקה (Bank Of America).

עסקת הרכישה נעשתה באמצעות אומניטק, שותפה עסקית בכירה של יבמ, בתיווך של היחידה לטכנולוגיה גלובלית של יבמ – GTU – המטפלת בשיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות.

וולטייר מפתחת מתגי תקשורת ונתבים, הפועלים בתקן התקשורת המהירה אינפיניבנד ובתקן איתרנט במהירות 10 ג'יגה-ביט. המתגים של וולטייר מיועדים להגביר את מהירות תעבורת הנתונים במערכת המיחשוב הארגונית, תוך ניצול מלא יותר של שרתים ומערכות אחסון במסגרת הרשת. החברה נוסדה ב-1997, ומשרדי ההנהלה שלה ממוקמים ברעננה.

אסף סומך, סגן נשיא לשיווק בוולטייר, אמר ש-"לווירטואליזציה, המשחקת תפקיד חשוב בעולם ענן המיחשוב, יהיו השלכות משמעותיות על הארכיטקטורה של הרשת ועל התכנון של מרכזי עיבוד נתונים. השותפים הטכנולוגיים שלנו ישתמשו במרכז החדש על מנת לפתח ארכיטקטורה חדשה למיחשוב ענן. המערכת שנטמיע תוכל לספק את הדרישות הגבוהות הנוכחיות שלנו בתחום המידרוג, ההרחבה ויעילות השימוש באנרגיה במרכז בחינת היישומים החדש, וגם תהיה יעילה לתפעול וקלה לניהול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים