רד-האט השיקה את גרסה 5.4 של הלינוקס שלה

Red Hat Enterprise Linux 5.4 היא הגרסה הראשונה של מערכת ההפעלה של החברה שכוללת את טכנולוגיית הווירטואליזציה של קומראנט הישראלית ● בגרסה החדשה כלולים גם ממשק לאת'רנט 10 גי'גה-ביט וכלים חדשים למפתחים, דוגמת גרסאות חדשות של SystemTap ו-blktrace, המאפשרות ניתוח ביצועים ביישומים פעילים וממשקים עם מערכות משנה רשת, זיכרון ואחסון

רד-האט (Redhat), המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, השיקה את הגרסה הרביעית של מערכת ההפעלה Red Hat Enterprise Linux 5, המהווה יסוד לאסטרטגיית הווירטואליזציה של החברה. כך, נושא הווירטואליזציה בגרסה 5.4 מבוסס על טכנולוגיית ה-Kernel Based Virtual Machine, שפותחה במרכז הפיתוח הישראלי של רד-האט ברעננה. הטכנולוגיה פותחה במקור על ידי קומראנט הישראלית, שנרכשה על ידי רד-האט לפני כשנה.

כחלק מההשקה, הדגישה רד-האט, כי הטכנולוגיה החדשה תפעל במקביל למערכת ה-Xen, כך שמשתמשיה יוכלו לבחור את הטכנולוגיה המתאימה להם, תוך הסתמכות על ממשק הניהול המוכר להם.

בין היתר, מאפשרת טכנולוגיית הווירטואליזציה החדשה לחלוק התקני I/O ומשתמשת ביכולות הווירטואליזציה של מעבדי ה-Xeon 5500 של אינטל (Intel) והיא למעשה הראשונה שתומכת בטכנולוגיות Intel VT-d וב-PCI-SIG SR IOV. כמו כן, שולבו בגרסה החדשה גם ממשק לאת'רנט 10 גי'גה-ביט וכלים חדשים למפתחים, דוגמת גרסאות חדשות של SystemTap ו-blktrace, המאפשרים ניתוח ביצועים ביישומים פעילים וממשקים עם מערכות משנה רשת, זיכרון ואחסון.

"השילוב של וירטואליזציית KVM בגרסה החדשה של רד-האט אנטרפרייז היא צעד משמעותי באספקה של וירטואליזציה לשוק", אמר סקוט קראנשו, סגן נשיא חטיבת פלטפורמות ברד-האט, אשר ישתתף בכנס הבכירים של רד-האט ומטריקס ביום ה' הקרוב. "הגרסה מציעה חידושים בתחומי הביצועים, האבטחה והאחסון עבור הסביבות הוירטואליות והפיסיות. עם השקת הגרסא החדשה  רד-האט מרימה את הרף בפעם נוספת עם טכנולוגיה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים