ביל קוסבי ביקש ממים מצחיקים – הגולשים כתבו לו "אנס"

הקומיקאי המפורסם ציפה מהגולשים שיעלו ממים על רופאים וסוודרים, כמו בסדרת הטלוויזיה בכיכובו, אולם הם ציינו האשמות באונס שהעלו נשים לפני מספר שנים

"גיגלתי 'קוסבי' ו-'אונס'"

ביל קוסבי ביקש מהגולשים בטוויטר (Twitter) ובפייסבוק (Facebook) ליצור ממים מצחיקים שקשורים בו, אבל הגולשים עשו אחרת: הם בחרו לנצל את הבקשה של הקומיקאי המפורסם ויצרו ממים עם טענות שהועלו נגדו בעבר לאונס.

קוסבי וצוותו יודעים שממים בכלל, וממים מצחיקים בפרט, יוצרים באזזז ומשמרים את המותג, שהשיא שלו היה בסדרת הטלוויזיה "משפחת קוסבי" משנות ה-80'. כדי לסייע לגולשים למלא את בקשתם, הם העלו מחולל ממים ותמונות שלו לשימושם של הגולשים. אלא שהם לא לקחו בחשבון שהגולשים ינצלו זאת כדי להעלות מחדש את הפרשיות מהעבר.

הממים שהועלו התבססו על טענות האשמות מצד השחקנית ברברה טאומן ו-14 נשים נוספות (אלה אף הגישו תביעה נגדו ב-2006, שהסתיימה בפשרה), לפיהן קוסבי סימם ואנס אותן.

"מה היא אמרה שעשיתי? איך היא יודעת? היא ישנה!"

"מה היא אמרה שעשיתי? איך היא יודעת? היא ישנה!"

באחד הממים נכתב כי "היא לא יכולה להגיד 'לא' כשהיא חסרת הכרה!" גולש אחר לקח תמונה בה נראה קוסבי עם פרצוף חמוץ וכתב: "גיגלתי 'קוסבי' ו-'אונס'".

בשלב מסוים הבינו אנשיו של הקומיקאי שהמצב לא מצחיק מבחינתם והורידו את המחולל, מה שלא הפריע לגולשים להמשיך בשלהם וליצור ממים נוספים המאזכרים את הפרשה.

לא נתקבלה תגובה מביל קוסבי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים