בריזומיטר זכתה בתחרות לסטארט-אפים מבטיחים StartUp Open Israel

החברה תייצג את ישראל בתחרות הסטארט-אפים המבטיחים GEW50 ● היא פיתחה טכנולוגיה שממפה את זיהום האוויר באמצעות ניתוח Big Data

כך נראית אפליקציית בריזומיטר

בריזומיטר (BreezoMeter) זכתה בתחרות לסטארט-אפים מבטיחים StartUp Open Israel, שהתקיימה במרכז צעירים בירושלים, בנוכחות רעש העירייה, ניר ברקת, גופי השקעות, יזמים טכנולוגיים, מנהלי חברות היי-טק, חוקרים וממציאים. היא התמודדה בשלב הגמר מול שש חברות אחרות ותייצג את ישראל בתחרות GEW50, שתתקיים בנובמבר.

החברה פיתחה טכנולוגיה שממפה את זיהום האוויר – היא מנתחת Big Data בזמן אמת כדי להבין איך זיהום האוויר משתנה ברמת הרחוב.

לדברי רן קרבר, מנכ"ל החברה, ואמיל פישר, סמנכ״ל הטכנולוגיות שלה, "נצחון אמיתי עבור בריזומיטר יהיה כאשר כולנו נבדוק את איכות האוויר במיקום שלנו כמו שאנחנו בודקים את מזג האוויר".

יצוין כי בריזומיטר השיקה אפליקציה, שתואמת גם למחשוב הלביש, כדי לאפשר למשתמשים לראות מה הם נושמים בזמן אמת. מהחברה נמסר כי היא נמצאת במגעים מתקדמים עם חברות גדולות על מנת לשלב את הטכנולוגיה של החברה במוצרים שלהן.

במקום השני בתחרות זכה DCDI, סטארט-אפ ירושלמי צעירֿ שמפתח סורק דנטלי תלת ממדי, שמאפשר מדידה מהירה, מדויקת, ונוחה של חלל הפה למטופל ולרופא – כך לדברי השותפה המייסדת, ד״ר ענת שרון, מומחית בשיקום הפה.

מטרת התחרות היא לשפר את הכישורים העסקיים של היזמים השונים וליהנות מחשיפה עולמית דרך הפלטפורמה של שבוע היזמות העולמי (GEW) – יוזמה גלובלית בה משתתפים נציגים מיותר מ-150 מדינות, שכל מטרתה היא פיתוח וקידום רעיונות חדשים, טכנולוגיה ואת רוח היזמות. היא מחולקת לתחרויות ארציות, כאשר המנצחים בכל מדינה נכנסים באופן אוטומטי לרשימת 50 הסטארט-אפים המבטיחים בעולם של התחרות,  GEW50, ומתמודדים על חבילת הפרסים העולמית של ה-Startup Open. בין הפרסים: חשיפה עולמית למיזם, מימון של חודשיים לצורך פיתוח עסקי בארצות הברית, יועצים ומנטורים בעלי שם עולמי, היחשפות לגופי השקעה בינלאומיים ועוד.

התחרות מציעה פלטפורמה למפגש בין יזמים, יועצים ומשקיעים ממספר רב של מדינות. בארץ היא מתקיימת התחרות תחת המטריה של שבוע היזמות העולמי ובשיתוף עם פירמת עורכי הדין ברנע ושות', הרשות לפיתוח ירושלים, צעירים במרכז, פורום MIT ליזמות וקהילת Made In JLM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים