אמן תקים אתר אינטרנט עבור מיטב דש; ההיקף: מעל למיליון שקלים

האתר יספק מידע שיווקי ופיננסי ויאפשר לקהל הלקוחות לבצע פעולות שונות אונליין, בהן בקשת הלוואה ומעבר בין מסלולי השקעה

גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מיטב דש

קבוצת אמן תבצע פרויקט לאפיון, פיתוח והקמת אתר אינטרנט לבית ההשקעות מיטב דש, בפרויקט שעלותו יותר ממיליון שקלים. השלב הראשון בפרויקט צפוי לעלות לאוויר במרוצת השנה הנוכחית והשלבים הבאים יתקיימו ב-2015.

האתר החדש ישרת את כלל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של בית ההשקעות ויספק מידע שיווקי ופיננסי על ניהול תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, ניהול קופות גמל, קרנות השתלמות ופנסיה, ניהול קרנות נאמנות, מסחר בבורסה ועוד. הוא יפותח על בסיס מערכת ניהול תוכן וסביבה בעלת אופי אבטחתי גבוה, נמסר מהחברה. הלקוחות יוכלו לבצע באמצעות האתר שלל פעולות, בהן בקשת הלוואה אונליין ומעבר בין מסלולי השקעה. האתר יהיה מותאם גם למובייל.

הפיתוח ייעשה על ידי חטיבת הפיתוח והיישומים הפיננסיים באמן, בשיתוף מחלקת העיצוב של אמן – Aman UI& Design.

לדברי גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת מיטב דש, "עם האתר החדש שלנו, קהל לקוחותינו יוכלו להבין טוב יותר את מצבו הפיננסי ולחסוך זמן על ידי ביצוע פעולות פשוטות בלחיצת כפתור".

זיו אברמוביץ', סמנכ"ל ומנהל חטיבת פיתוח ויישומים פיננסים בקבוצת אמן, אמר כי "הפתרון שתספק הקבוצה יעניק יתרון בתחום הדיגיטל והערוצים הישירים ויספק עמידה בעקרונות שהציב לעצמו בית ההשקעות המתבטאים בפתרון הוליסטי לצרכים השירותיים, השיווקים, התפעוליים והרגולטורים של בית ההשקעות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים