בינת תקשורת מחשבים מונתה למשווקת של Automic בישראל

Automic פיתחה מערכת לאוטומציה של תהליכים בארגונים, המייעלת את הפעילות ומאפשרת לחסוך במשאבים ● השילוב בין שתי החברות יאפשר להציע ללקוחות בישראל ניהול מרכזי של כל מהלכי הייצור היומיים

"תחום האוטומציה הולך ותופס תאוצה"; דני בילצקי, סמנכ"ל, אגף המחשוב, בינת תקשורת מחשבים

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מונתה למשווקת בישראל של  מוצר Automic, המשמש לאוטומציה של תהליכים. Automic (לשעבר UC4) היא חברה פרטית שנוסדה ב-1985 ולה מעל 2,000 לקוחות ארגוניים מתחומי הפיננסים, טלקום, קמעונאות ותשתיות.

הטכנולוגיה של Automic מאפשרת לארגונים לבצע אוטומציה של תהליכים במערכות שונות בארגון. הפתרון יכול להתבסס על סדרת פעולות קבועה לחלוטין, תהליך משתנה או שילוב של תהליך קבוע וגורמים משתנים. אוטמציה של תהליכים אלו מייעלת את פעילות הארגון, ומצמצמת משמעותית את כח האדם והמשאבים הארגוניים הדרושים לניהול העסק והמערכות הטכנולוגיות שלו.

השילוב בין כלי Automic למגוון היכולות של בינת תקשורת מחשבים יאפשר להציע ללקוחות בישראל ניהול מרכזי של כל מהלכי הייצור היומיים, התקופתיים והמזדמנים ; מתן מענה מלא לדרישות האפליקטיביות והתשתיתיות של הלקוח; שיפור השירות והתמיכה על ידי מוקד משתמשים וצוות אישי אשר ייטפל בלקוח; הסבה של מערך עבודות האצווה הקיימות אל מערכת Automic (במידת הצורך); תיעוד התהליכים הקיימים במערכת הנוכחית לצורך שימור הידע בארגון ; טיוב התהליכים הקיימים במערכת הנוכחית ועל ידי כך שיפור התחזוקה והתפעול שלהם; הטמעת תהליכים חדשים במערכת החדשה;  אוטומציה של ה-IT ב-Data Center, ועוד.

סטפן מיירהופר, מנהל קשרי השותפים באזור המזרח התיכון ב-Automic: "בחרנו לעבוד בישראל עם בינת תקשורת מחשבים לאחר שהתרשמנו מיכולותיה וממחויבותה כלפי לקוחותיה, במיוחד בסגנון העבודה התופר ללקוח פתרון מותאם ואינו מסתפק במכירת מוצר מדף. בטוחני שהשילוב בין הטכנולוגיה של Automic לבין בינת תקשורת מחשבים תאפשר ללקוחות הישראלים להפיק את המיטב בתחום האוטומציה".

דני בילצקי, סמנכ"ל אגף המיחשוב בבינת תקשורת מחשבים: "תחום האוטומציה הולך ותופס תאוצה, וארגונים רבים מבינים את התועלת ביצירת שגרת תהליכים אוטומטית הן לצורך ניהול תהליכים עסקיים, והן בתחום תשתיות המחשוב שלהם. יתרונה הגדול של Automic על פני מתחריה הוא ביכולת לספק פיתרון מקצה לקצה, אך במקביל מאפשרת הטמעה מודולרית של הרכיבים – על פי דרישת וצרכי הלקוח. חשוב להדגיש כי למערכת יכולת אינטגרציה גבוהה והיא משתלבת בסביבות שונות ומגוונות – יכולת זו מתקיימת הן בסביבות אתר הלקוח והן בסביבות הענן השונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים