רוב עובדי טוויטר: גברים לבנים או אסייאתים

70% מכלל עובדי טוויטר הם גברים ו-90% לבנים או אסייאתים ● בחברה מתכוונים לנסות לגוון את הרכב העובדים שלה "כדי שנהיה עסק שנוכל להתגאות בו"

העובדים הצעירים הרבה יותר דומים למבוגרים יותר ממה שחשבנו. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

אחרי זמן רב ובעקבות הלחץ הציבורי הגובר, פרסמה טוויטר (Twitter) אמש (ד') נתונים על התפלגות כוח האדם שלה לפי מגדר וקבוצה אתנית. מהנתונים עולה כי בדומה לחברות היי-טק אחרות, גם כוח האדם של טוויטר מורכב ברובו מגברים, ומלבנים או אסיאתים.

קרוב ל-90% מכלל עובדי טוויטר בארצות הברית הם לבנים או אסיאתים, ובקרב אנשי הטכנולוגיה של החברה שיעור הלבנים או האסיאתים אף עולה על 90%. כ-70% מכלל עובדי טוויטר הם גברים ובקרב אנשי הטכנולוגיה שיעורם עומד על 90% .

הנתונים פורסמו על ידי ג'נט ון הויסה, סגנית נשיא לגיוון והכללה בחברת טוויטר. כתוצאה ממבוהקות הנתונים טוויטר הבטיחה לנקוט בצעדים הנחוצים כדי לגוון את ההרכב של המועסקים על ידה. "איננו מסתפקים בהיותנו עסק טוב: אנו רוצים להיות עסק שנוכל להתגאות בו" אמרה ון הויסה.

מהנתונים שפורסמו בחודשיים האחרונים יאהו! ( Yahoo!), גוגל (Google), פייסבוק (Facebook) ו-LinkedIn עולה כי שיעור הגברים המועסקים על ידן הוא 62%  עד 70%, ושיעור הלבנים והאסיאתים הוא 88% עד 91%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים