תגובות ברשת להתאבדות של דודו טופז: "טוב שעשה זאת!"

גולשים רבים אמנם כאבו על מותו של מלך הרייטינג, אבל אחרים כתבו שהם לא מצטערים על המקרה ● היו גם טוקבקיסטים שקראו לעשות חרם על התקשורת וטענו שהטוקבקיסטים ש-"שפכו את דמו" של טופז צריכים לעשות חשבון נפש ● בפייסבוק, היו כאלה שהעדיפו להזכיר אותו באמצעות סרטונים מתוכניות שעשה במהלך חייו

לצד גילויי צער ואבל רבים – ברשתות חברתיות, טוקבקים ובלוגים – על התאבדותו הבוקר (ה') של דודו טופז, יש גם כאלה שבחרו לתמוך במה שעשה, או כתבו שהם לא מצטערים. הסיבה העיקרית לכך היא החשדות שהיו נגדו, ולפיהם שלח עבריינים לפגוע באנשי תקשורת ובכירים בתעשיית הבידור והתרבות כשירה מרגלית, סמנכ"לית רשת, אבי ניר, מנכ"ל קשת וסוכן השחקנים בועז בן ציון.

העיתונאי רביב דרוקר כתב בבלוג שלו, המפורסם בישראבלוג, שעל רקע מעשיו של טופז, "טוב שהוא התאבד". לדבריו, מה שהוא עשה "טוב לעצמו וטוב לנו. המשך הסאגה היה מכאיב מדי ומרגיז מדי. לא דחוף לנו לשמוע את הטיעונים להקלה בעונשו, את עדי האופי ובטח לא עוד כתבות על שיגרת חייו בכלא". חלק מהטוקבקיסטים קראו לעשות חרם על חדשות ערוץ 2, שפרסמו את הידיעה ראשונים, עוד לפני שבני המשפחה ידעו על מעשה ההתאבדות. דרוקר, לעומת זאת, טען שהתקשורת אינה אשמה בהתאבדותו של טופז, וכי הסיקור שלה את הפרשה היה סלחני מדי.

אחד הטוקבקיסטים כתב ש-"טוב שכבר מת". "כמה תשומת לב צריך למקד סביבו חולה נפש, שחשב שכל העולם מסתובב רק סביבו?", שאל. "כמה כסף הוא עלה עד כה למשלם המיסים הקטן? האם אתה ואני צריכים לממן שגעונות או מעשי אלימות של עבריינים מכל סוג ומין?" כותב אחר שאל למה כותבי התגובות מגינים על טופז. "הבנאדם תקף אנשים ואיים להרוג אנשים נוספים", ציין. "אולי לא מגיעה לו התאבדות, אבל להגן עליו – זה עובר כל גבול". גולש אחר קרא לאסף גולדרינג, שעל פי החשד – רצח את בתו הקטנה, "ללמוד מטופז".

טוקבקים רבים באתרי החדשות השונים קראו לעמיתיהם לעשות חשבון נפש, לאחר שירדו על דודו טופז ו-"שפכו את דמו". כותב נוסף טען שטופז תרם לכך ש-"נהיינו עם מגעיל". לעומת זאת, בפייסבוק (Facebook) בחרו חלק מהגולשים להעלות סרטונים המציגים דברים שעשה טופז בעבר, כמו תוכנית הילדים "דודו מספר לגולו" ותוכנית הבידור "פליטת פה".

טופז עצמו כתב לאורך כמה חודשים בלוג בתפוז. בפוסט האחרון שפרסם, ב-1 באפריל האחרון, הוא בחר להודות לגולשים על התמיכה בו. "אני בסך הכול רוצה רק להודות שוב לכולכם על המחמאות ועל כך שחלק גדול מכם מביע רצון לראות אותי שוב מנחה תוכנית בטלוויזיה. ייתכן שזה יקרה, ייתכן שלא. זה לא תלוי בי. התגובות שלכם מחממות את הלב ונותנות כוח להמשיך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. םאיר

    צביקה הדר ,זאת הכתובת לטרגדיה, תחשבו מה הוא ביקש ממנו, ליהיות שופט בכוכב נולד,אז תפרגן לו,מי אתה ,צביקה הדר זוזו מבאר שבע, 3 יתומים על מצפונך

אירועים קרובים