אילן נימני, תדיראן תקשורת: "העניין המהותי ביותר למנמ"ר – חוויית לקוח, ושם הוא ישקיע"

"הכניסה לעולם התקשורת האחודה מהווה מנוע צמיחה עבורנו ולצידו, אנחנו מייצגים ומטמיעים ציוד של ספקיות תקשורת", אמר נימני, סמנכ"ל השיווק של החברה

"העניין המרכזי והמהותי כיום עבור המנמ"רים הוא חוויית הלקוח. שם הם ישקיעו את המשאבים שלהם, ושם אנחנו נמצאים ומספקים פתרון תקשורת אחודה, UC, עם קונטקט סנטר, CC, הנותנים מענה לצורך חשוב זה", כך אמר אילן נימני, סמנכ"ל השיווק של תדיראן טלקום שירותי תקשורת.

נימני, עם אבי שלומי, המנכ"ל, ובכירי חברתו היו אורחי מערכת אנשים ומחשבים. תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, מקבוצת אפקון, משמשת מחד כאינטגרטור של מוצרי וציוד תקשורת ומאידך מפיצה ומשווקת מוצרים אלה. היא חברת אינטגרציה, המשלבת ומטמיעה מערכות לתקשורת קול ונתונים באתרי לקוחות עסקיים.

באוקטובר האחרון השיקה תדיראן טלקום את איוניקס 2 – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, שמתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח, בין היתר לענן, סביבה וירטואלית או מקומית. השקתה של המערכת החדשה הגיעה שמונה חודשים לאחר שהחברה הוציאה את איוניקס 1. פיתוח המערכת הכוללת נמשך כשלוש שנים והושקעו בה יותר מ-10 מיליון דולר.

ניקול צרויה, מנהלת תחום קונטקט סנטר בתדיראן טלקום. צילום: פלי הנמראיוניקס 2 תומכת בכ-25 אלף משתמשים וכוללת אפליקציות לחדרי בקרה ולשירותי לקוחות (Contact center) שמתאימות למחשבים, טלפונים חכמים וטבלאטים, כמו גם למגוון משפחות טלפונים ו-Gateways. כן כוללת המערכת פונקציות לטלפוני SIP, שרידות מיטבית ואבטחת מידע.

מאז השקתה הותקנה איוניקס בקרב עשרות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם. "המתג הזה נותן לנו תעצומות. הכניסה שלו לעולם התקשורת האחודה מהווה מנוע צמיחה עבורנו", אמר נימני. "לצידו, אנחנו מייצגים ומטמיעים ציוד של ספקיות תקשורת אחרות, כגון אלקטל (Alcatel) וסיסקו (Cisco)". הוא סיכם בציינו כי "אנחנו עובדים בשיתופי פעולה בין השאר עם נייס (Nice) וחברות טלקום גדולות, דוגמת סלקום, בזק ו-HOT".

ניקול צרויה, מנהלת תחום קונטקט סנטר בחברה, אמרה כי לחברה כמה פתרונות בעולמות מוקדי השירות. האחד, מערכת קומפוזיט, שמתוצרתה מותקנים בארץ 250 מוקדים, המספקים מענה למוקדים בגודל עשרה עד 600 מוקדנים; השני, מערכת ACC, שהיא אינטגרלית עם האיוניקס; והשלישי, מערכת שתדיראן טלקום היא נציגתה בארץ, מבית Interactive Intelligence. "אנחנו מספקים מערכת המאפשרת ניהול מרכזי, ממקום אחד, ללא צורך באינטגרציה, של כלל הפעילות בתחום: מרכזיה, CTI, IVR, מערכת הקלטה, מערכת שיבוץ, מערכת חיזוי משמרות ועוד", אמרה.

גלית זדה, מנהלת תחום פתרונות ענן, תאדירן טלקום. צילום: פרי הנמר"בדרך זו", הסבירה, "ניתן לספק ללקוחות יכולת לניהול כל הקשרים בכל הערוצים, עם טיפול במולטימדיה, פניות ממקורות שונים, קול, מייל וצ'אט, זיהוי מיקום הלקוח, מתן מענה ללקוח במייל מאוחר יותר, או חזרה לסלולרי שלו וכל זאת, לצד יכולות שרידות של המערכת".

גלית זדה, מנהלת תחום פתרונות ענן בחברה, סיפרה כי יש לתדיראן מגוון פתרונות בענן, חלקם מבוססי מתג הטלפוניה Broadsoft וחלקם מבוססי מתג פרי פיתוח של החברה. בעתיד הנראה לעין הוא יתבסס על הענן של אמזון (Amazon) – דבר שיאפשר לחברה לתת את שירותיה בענן לכלל הפלחים הרלוונטיים.

"פתרון בתצורה זו נותן מענה קונקרטי ללקוחות, של אספקת שירות ולא ציוד", אמרה. "אנחנו נותנים שירותי תקשורת אחודה מקצה לקצה, טלפוניה או קונטקט סנטר – במודל SaaS". היא סיכמה באומרה כי "אנחנו באים ללקוח ואומרים לו: 'השירות שלנו – השקט שלך'. מדובר במודל פופולרי מאוד עבור ארגונים בסדר גודל בינוני-קטן, SMB. באופן טבעי, אנחנו חווים גידול משמעותי בעבודה בתצורה זו, במקביל לגידול ברוחבי הפס".

השתתף בהכנת הכתבה פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים