דיוויד גולדן, EMC: "ה-IT חייב לייעל את המערכת כדי לממן את האפליקציות החדשות בארגון"

ענקית האחסון הכריזה בכנס בלונדון על סדרה של מוצרים אסטרטגיים בטכנולוגיות פלאש לתחומי האחסון ארגוני ו-Scale-Out NAS, המסייעים לארגונים להאיץ את מעבר התשתיות של מרכזי הנתונים שלהם לענן היברידי

09/07/2014 02:04

"מערך ה-IT חייב לייעל את המערכת כדי לממן את האפליקציות החדשות בארגון שלו. אף על פי שהארכיטקטורה של האפליקציות החדשות תהיה שונה, הן לא יכולות להיות בבחינת שכבת IT נוספת", כך אמר דיוויד גולדן, מנכ"ל חטיבת תשתיות המידע של EMC.

גולדן דיבר בכנס Mega Launch 2014, שנפתח אתמול (ג') בלונדון תחת המוטו Redefine Possible – הגדר מחדש את האפשרי. ענקית האחסון הכריזה בכנס על סדרה של מוצרים אסטרטגיים בטכנולוגיות פלאש (Flash) לתחומי האחסון ארגוני ו-Scale-Out NAS, המסייעים לארגונים להאיץ את מעבר התשתיות של מרכזי הנתונים שלהם לענן בן כלאיים.

לדברי גולדן, "המוצרים עליהם הכרזנו היום מספקים לחטיבות ה-IT בארגונים את היכולת להגדיר מחדש את האפשרי, על ידי צמצום משמעותי של עלות הבעלות הכוללת על אפליקציות קיימות והאצת אספקת אפליקציות חדשות במעבר לענן ההיברידי".

EMC, מחלוצות המעבר לעולם הענן הארגוני, יחד עם VMware, החברה בת שלה, מיצבה עצמה כמובילת הענן ההיברידי – שילוב של ענן פרטי בארגון עצמו וענן חיצוני בחברות כמו אמזון (Amazon) ומיקרוסופט (Microsoft). לאן הולך הענן – פרטי, ציבורי או היברידי – זהו שדה הקרב המרכזי כיום בתחום: EMC מאמינה שארגוני האנטרפרייז ימשיכו עוד שנים רבות לפעול בענן היברידי. לעומת זאת, אמזון מאמינה שרוב הפעילות תתקיים בענן הציבורי בלבד, זה שלה כמובן.

הגדר מחדש את האפשרי. כנס Mega Launch 2014 של EMC. צילום: פלי הנמר

מגמות נוספות אותן אימצו ארגונים בשנים האחרונות הן רשתות חברתיות, מובייל ו-Big Data. אלה הביאו למהפכה והשקעה בהן הביאה לירידה בהשקעה ביישומים שהיו קודם לכן. הן היישומים החדשים והן הישנים דורשים משאבים הולכים וגדלים של אחסון ושל יכולות עיבוד, בגלל זרמי הנתונים ההולכים וגדלים אל הארגונים ומהם, בשירות לקוחות שפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. ארגונים המצליחים להפחית את העלות של הרצת היישומים הקיימים יכולים להשתמש בעלות שנחסכה למימון  פיתוח יישומים חדשים, וכך ניתן לבנות דור חדש של יישומיי מובייל ו-Big Data לתמיכה בפעילות העסקית בארגונים.

מה חדש ב-EMC?
המוצרים החדשים ש-EMC הכריזה עליהם פועלים בעולמות הללו. לדברי החברה, הם עתידים לסייע לחטיבות ה-IT "להגדיר מחדש את האפשרי", ובכך להאיץ את המעבר לענן ההיברידי.

בין המוצרים נכללים:
•    מספר רב של תכונות ותצורות חדשות, אינטגרציות ותוכניות עסקיות למערך אחסון הפלאש XtremIO של החברה הישראלית אותה היא קנתה לפני כשנתיים תמורת 450 מיליון דולר, המציעים יותר יכולות ותמיכה בעומסי עבודה משולבים, וירטואליים וזוללי ביצועים.

•    משפחת מוצרי VMAX3 חדשה, שהופכת את משפחת מוצרי VMAX מפלטפורמת אחסון ארגוני לפלטפורמת שירותי נתונים של הארגון. מערכת זו משנה בצורה יסודית את מה שעד כה היה אפשרי במערכות אחסון בארגונים, על ידי הקניית רמות חדשות של מהירות, יעילות ושליטה במאגרי הנתונים, בדומה למה שמאפשר הענן. פלטפורמת שירותי הנתונים של הארגון VMAX3 מאפשרת ללקוחות להחזיר לעצמם את השליטה בבחירת המקום הטוב ביותר עבורם להריץ תהליכי עבודה מסוימים, בין אם זה בתוך מרכזי הנתונים או בענן הציבורי. המערכת מציגה את החידוש הזה במטרה לסייע ללקוחות לנהל את האחסון שלהם בשיטת אחסון כשירות, על ידי רמות שירות הניתנות לחיזוי, בתשתיות ענן משולבות פרטי-ציבורי.

•    שדרוג משמעותי למערכת ה-Isilon OneFS, פלטפורמות Isilon חדשות ופתרונות חדשים שמסייעים משמעותית לקלוט, לאחסן, להגן ולנהל כמויות אדירות של נתונים בלתי מובנים.

•    מערכות ViPR 2.0 ו-ViPR SRM 3.5 החדשות מסייעות ללקוחות לבנות תשתיות אחסון מודרניות על פלטפורמות קומודיטי ולייעל את ניהול התשתיות – החל מקלסטר של שני מערכים ועד סביבה רחבה ביותר, רבת פטה-בייטים.

•    ECS Appliance – תשתית האחסון המהפכנית להיקפי ענק של נתונים, אשר תוכננה במיוחד למרכזי נתונים, זמינה כעת לכל ארגון. תשתית ה-ECS, המתוגברת על ידי ה-ViPR 2.0, מגדירה מחדש את כלכלת מערכי האחסון ומאזנת בין  יתרונות הענן הציבורי –  עלות, פשטות ויכולת הרחבה – ליתרונות האבטחה והשליטה של הענן הפרטי.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לבריטניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים