אילן בן דב הודח מתפקיד יו"ר דירקטוריון סקיילקס

בן דב נפרד ממפעל החיים שלו עקב חילוקי דעות בינו לבין הדירקטוריון ● סייעה לקבלת ההחלטה דרישתה של סמסונג, שסקיילקס משווקת את מוצריה בישראל, לשנות את ההסכם בין החברות

דרמה בסקיילקס: הדירקטוריון של יבואנית מכשירי סמסונג (Samsung) לישראל החליט להדיח את אילן בן דב מתפקידו כיו"ר, עקב חילוקי דעות בינו לבין הדירקטוריון. עם זאת, בן דב יישאר דירקטור בחברה.

את ההחלטה להדיח את בן דב מהדירקטוריון הוביל יעקב לוקסמבורג (לוקסי), מחזיק האג"ח הפרטי הגדול בסקיילקס, שטען לאובדן אמון בהנהלת החברה. ההחלטה מגיעה על רקע הדרישה שקיבלה החברה באחרונה מסמסונג לשנות את ההסכם ביניהן, מה שהוביל לירידות דרסטיות במניה של החברה הישראלית.

כמו כן, באחרונה נתקבלו תלונות של יותר מ-20 בעלי מכשירי Galaxy S4, שטענו שהמכשיר שלהם התפוצץ. סמסונג סירבה לקרוא בפומבי להחזרת המכשירים לתיקון (Recall) ונציגי סקיילקס הציעו למתלוננים פיצויים "שקטים".

ההחלטה להדיח אותו היא אחת ההחלטות הדרמטיות בקריירה של בן דב, שסקיילקס היא מפעל חייו. ב-1991 הוא הקים את חברת סאני, כיום בעלת השליטה בסקיילקס. אז עסקה סאני בייבוא משחקי נינטנדו (Nintendo) וסגה (Sega). במהלך שנות ה-90' הוא הקים את רשת חנויות הסלולר דינמיקה וב-1998 קיבל את הזיכיון לייבוא מכשירי סמסונג לישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים