טלדור תקשורת גלאסהאוס מטמיעה בפיקוד העורף מערכת הודעות לאזרחים בחירום במיליוני שקלים

המערכת מאפשרת להעביר לאזרחים באזורי סיכון הנחיות והסברה דרך האינטרנט, בין היתר באמצעות הסלולר ● הטכנולוגיה עליה מבוסס הפרויקט מתבססת על מוצר של חברת הסטארט-אפ הישראלית eVigilo, שמפתחת אפליקציות הודעות לאזרחים, בעיקר בנושאי ביטחון פנים

טלדור תקשורת גלאסהאוס מקבוצת טלדור מפתחת ומטמיעה בימים אלה עבור פיקוד העורף מערכת התרעות באינטרנט בשם iOref, שתאפשר לפיקוד להעביר לאזרחים התרעות ממוקדות, בין היתר באמצעות הסלולר. הפרויקט החל בינואר ויימשך עד סוף השנה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

מלבד הקמת המערכת, טלדור תקשורת גלאסהאוס תהיה אמונה על הניהול, הפיתוח והתחזוקה שלה. הטכנולוגיה עליה מבוסס הפרויקט היא מוצר של חברת הסטארט-אפ הישראלית eVigilo, שמשמשת כקבלן משנה. eVigilo מפתחת אפליקציות הודעות להמונים, המיועדות בעיקר לשימושים של ביטחון פנים.

iOref מהווה חלק ממערכת ההתרעות בפיקוד העורף וכוללת מענה משלים למערך הצופרים, כמו גם להנחיות שמשודרות בטלוויזיה וברדיו. היא פועלת בגזרת האינטרנט ותפקידה להפיץ מסרי התרעה, הנחייה והסברה לאזרחי המדינה שנמצאים באזורי סיכון באמצעות מכשירי טלפון חכמים, טאבלטים ומחשבים אישיים, על בסיס קישור לרשת האינטרנט. מלבד האפשרות להעביר מסרים לכל אזרח באופן ממוקד, המערכת מספקת יכולת ליצירת דו שיח בינו לבין פיקוד העורף, ללא גורם מתווך וללא עלות.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס, "במציאות של היום, בה כולנו זמינים ומתעדכנים באופן מקוון ובזמן אמת, קיימת חשיבות רבה להעברת מסרי התרעה באמצעות המכשירים הניידים. המערכת תסייע לאזרחים לקבל מידע בזמן אמת כיצד לפעול באופן מושכל בהתאם להנחיות ותמצב את פיקוד העורף כגורם המסייע ישירות לאזרח, תוך צמצום עלויות למשק הישראלי. נבטיח מערכת אמינה ואיכותית, שתמלא את ייעודה בסיוע בהגנה על האזרח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים