עובדי HOT Mobile הודיעו על החרפת העיצומים

העובדים של אגף הנדסת הרשת של החברה הצטרפו לעיצומים שנוקטים עובדים אחרים בחברה מזה 12 ימים ● על פי ההסתדרות, התקלות צפויות להימשך, עד שהנהלת החברה "תכיר בזכויות הבסיסיות של העובדים"

סכסוך עבודה. HOT Mobile

עובדי HOT Mobile החריפו היום (ב') את העיצומים בהם הם נוקטים מזה 12 ימים והודיעו על הצטרפותם של עובדי אגף הנדסת הרשת למהלך. עד כה השתתפו בעיצומים עובדי אגף הרדיו וחטיבת המוצרים ושירותי התוכן של החברה.

העובדים הפגינו הבוקר מול תחנת השירות של HOT Mobile ברחוב האומן 17 בירושלים. אמש הם קיימו ביקום אסיפת עובדים על מנת לדון בהחרפת הצעדים הארגוניים.

מההסתדרות נמסר כי לנוכח העיצומים צפויות להימשך בעיות בקליטה, לא יהיה טיפול בתקלות, יהיו עיכובים בהשקת מכשירים ומוצרים חדשים וצפויים שיבושים במגוון השירותים שניתנים ללקוחות החברה שיוצאים לחו"ל.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט והיי-טק בהסתדרות, שהוקם אתמול, אמר כי "הכוח לסיים את המשבר הזה נמצא בידי החברה, וזו מתמידה בסירובה העיקש להכיר בזכויות הבסיסיות של עובדיה. אני קורא להנהלת HOT Mobile להכיר באופן מיידי בהתארגנות, כנדרש על פי החוק, ולפתוח במו"מ עם נציגות העובדים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    גם אצלי בכתיבה היו עכשיו ׳תקלות׳ :) צריך להיות ״תקלות יזומות״ ו״הערוצים השמורים״.

  2. Dee

    אז זה מה שקורה אצלנו?! תקלות יזטמות?! אצלנו יש שלג בכל הערוצים, ומופיעה הודעה, שצריך לבדוק את החיבור לכבל ואת הערוצי השמורים (מה זה?).

אירועים קרובים