Cash Kings Islands: אצבע אחת אבל המון הנאה

המשחק החדש של חברת Jelly Button Games הישראלית נותן לנו אופציה לגנוב לשחקנים האחרים שאיתנו את כל הכסף שלהם - אבל לא רק בגלל זה מדובר במשחק מעניין וכיפי

יש משחקים שגורמים לאלו שמשחקים בהם לבצע פעילות גופנית כלשהי, או לפחות להזיז כמה אצבעות בבת אחת כדי לבצע תהליכים ומהלכים במשחק שדורשים קואורדינציה. משחקי מכות, ספורט, ואפילו משחקי תפקידים ואסטרטגיה דורשים בדרך כלל להפעיל יותר מאשר אצבע אחת כדי להצליח במשחק ולהתקדם.

אם זה מה שאתם מחפשים אז אל תתקרבו ל-Cash King Islands. הוא ממש לא בשבילכם. להפך, הוא מיועד לעצלנים שביניכם, אלו שרוצים להתאמץ כמה שפחות אפילו כשהם מפנים כמה דקות של זמן פנוי למשחק קז'ואל כזה או אחר. למעשה, ב-Cash Kings Islands כל מה שצריך בעיקרון זה אצבע אחת בלבד: התפקיד שלה הוא ללחוץ על כפתור אדום גדול בתחתית המסך של האפליקציה כדי לגרום לגלגל להסתובב ולראות במה זכה המשתמש. לעיתים גם צריך לבצע פעולה כלשהי בעקבות התוצאה של סיבוב הגלגל, אבל אל דאגה, גם במקרה הזה לא צריך להזיע.

אבל בואו נחזיר את המוקדם למקומו, לפני המאוחר. Cash King Islands הוא משחק בו משחקים פיראטים שמטרתם היא להפוך למלכי הכסף. כדי לצבור כסף מסובבים כאמור את גלגל המזל המוזכר לעיל שמורכב מ-10 שנתות. כשנוחתים על שנתה שמסמלת סכום כספי, סכום הכסף מצטרף לתיבת האוצר.

אבל כדי להתקדם במשחק, ובסולם השחקנים, לא מספיק לצבור כסף. צריך כוכבים. את הכוכבים משיגים כשבונים את אי הפיראטים האישי. מוסיפים ספינה, מוסיפים בית ועוד, כשכל רמה בכל אחד מהסעיפים דורשת כמובן הוצאה כספית גבוהה יותר. עבור כל תוספת לאי, או שיפור ברמה של אחד הפריטים שבו, מקבלים כוכבית. הכוכביות הללו קובעות את הדירוג, שאפשר להשוות אותו מול חברים או ברמה הגלובלית (כמובן אחרי שמתחברים גם לפייסבוק, איך לא). ברגע שמסיימים לבנות את האי לחלוטין, כלומר בונים ומשפרים את כל הפריטים בו עד הסוף, עוברים לאי הבא, ומתחילים מחדש את הבנייה. וכך הלאה.

אבל מה שעושה את המשחק הזה למעניין ומדליק הוא כמובן לא הלחיצות הפשוטות על הכפתורים, אלא מה שקורה כשנופלים על שנתה שהיא לא בעלת ציון כספי, ויש ארבע כאלה, אחת שמוסיפה כמות מסוימת של לחיצות, כך שהיא פשוט עוזרת להאריך את המשחק.

שלושה האחרונות יוצרות את מעגל ההנאה: הראשונה היא התקפה. ברגע שנופלים על החלק הזה של הגלגל אפשר לבחור אי להתקפה. אפשר לבחור מרשימת החברים, ואם תקפו לכם את האי, אפשר לבחור לגמול באש תואמת לאחד התוקפים שמופיעים ברשימה נפרדת. בזמן ההתקפה אפשר לבחור אחד מחלקי האי, ואם מצליחים, תיבת האוצר מקבלת את הערך הכספי של הפריט המושמד. ככל שרמת הפריטים באי גבוהה יותר, כך הערך של ההתקפות עולה.

עם זאת, לא תמיד מצליחים להתקיף בצורה מלאה. הסיבה היא שאפשר לצבור באמצעות הגלגל עד שלוש הגנות. אם האי מוגן, מקבלים רק סכום קטן מסוים בגין ההתקפה. לא נורא, אולי בפעם זה יצליח יותר.

אבל הכי מעניין הוא שנופלים על Steal, וכן כמו שהשם מרמז, זה בהחלט גניבה. יש אפשרות לגנוב את הכסף למלך הכסף הנוכחי ששמו מופיע מעל גלגל המזל. לא חלק מהכסף, אלא את כל הכסף. ברגע שזה קורה מופיעים שלושה איים על המסך ואז צריך לנחש מי מהם שייך למלך הכסף. אם לא מצליחים מקבלים את הכסף של האי שלוחצים עליו, וגם במקרה הזה מדובר בדרך כלל בסכום מכובד.

בן אדם יוצא להפסקה מהמשחק, חוזר אחרי כמה שעות ומגלה שהמיליונים שלו נעלמו, ומי שאשם זה אתם. היש יותר כיף מזה?

כאמור תפעול המשחק פשוט מאוד, אבל תמיד צריך לקבל החלטה אסטרטגית: האם להשתמש בכסף כדי לקדם את האי ברכישת פריטים כדי להתקדם בדירוג השחקנים עם כוכביות או לשמור את הכסף במטרה להפוך למלך הכסף הגאה ששמו מופיע מעל הגלגל אצל כולם.

בכל שעה מקבלים חמישה סיבובים, עד לסך של 50 סיבובי גלגל לכל היותר, והם נגמרים מהר, מהר מאוד אפילו.

בתפריט אפשר לראות את הפרופיל האישי, אפשר גם לרכוש סיבובים ומטבעות, אפשר לבדוק את מפת האיים וגם לבדוק את לוחות המובילים. מקבלים גם פעם ביום סיבוב במכונת מזל כדי לצבור לפחות 20,000 מטבעות, ואם מתחברים חמישה ימים ברציפות מקבלים עוד מתנה נחמדה בסופם.

Cash Kings Islands הוא משחק של החברה הישראלית Jelly Button Games שלרשותם כבר כמה משחקים שהתחילו את דרכם בפייסבוק, ומדובר במשחק חביב מאוד להעביר באמצעותו זמן פנוי.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

להורדה מ-App Store לחצו כאן

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג'קסון

    יש טריילר http://www.youtube.com/watch?v=tO06gzgo3s8

אירועים קרובים