אלעד הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בדלק מוטורס בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת תאפשר לדלק מוטורס לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה ומתממשקת למערכת התפעולית מסוג IBM AS/400 שבחברה ● כמו כן, היא מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים

אלעד מערכות מטמיעה בימים אלה מערכת ניהול קשרי לקוחות מבוססת Microsoft CRM בדלק מוטורס. הפרויקט החל בראשית 2014 וצפוי להסתיים עד סוף השנה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

דלק מוטורס היא יבואנית רכבי מאזדה, פורד, BMW, מיני ו-BMW Motorrad (אופנועי BMW). זהו היישום הראשון בארץ של המערכת בגרסת Dynamics CRM 2013 והיא עתידה לשרת כ-120 משתמשים במטה החברה, במרכז הלוגיסטי שלה ובתריסר אולמות התצוגה שהיא מפעילה ברחבי הארץ. היא מתממשקת למערכת התפעולית מסוג IBM AS/400 שקיימת בחברה.

המערכת תאפשר לדלק מוטורס לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה, לחזק את מערך השיווק, המכירות, השירות, שימור הלקוחות לאורך זמן והקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, מנקודת המגע הראשונית. היא תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד) בכל ערוץ. בנוסף, המערכת כוללת, בין היתר, לוח מחוונים להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות ומעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות. כמו כן, היא מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

השלב הראשון של הפרויקט שביצעה אלעד מערכות הסתיים בימים האחרונים, כאשר מערכת ה-CRM עלתה לאוויר לטובת מותג BMW, רכבי מיני ואופנועי BMW. שלב זה בפרויקט ארך כחמישה חודשים ובמהלכו מוחשבו מטה החברה ואולמות המכירה של מותגים אלה. בימים אלה מתחיל חלקו השני של הפרויקט, בו תיושם המערכת עבור מאזדה ופורד. בשלב השלישי יבוצע מיחשוב מערך השירות לכל המותגים.

Microsoft Dynamics CRM 2013 כוללת ממשק משתמש חדש, פונקציית ניהול תהליכים, אפליקציות מובייל ואפשרות להשתמש בחכמת ההמונים המשתפים ב-Best Practices של המערכת. כחלק מהפרויקט יושם פתרון Open Legacy, שמהווה גשר בין מערכות ה-IBM AS/400 למערכת ה-Dynamics, כך שהאמולציה של הנתונים מתוך ה-AS/400 תוצג למשתמשים באמצעות ממשק המשתמש של ה-Dynamics.

"עד היום הסתמכנו על תחושות בטן, וכעת הדברים מוחשיים ומדידים", אמר משה לוי, מנמ"ר דלק מוטורס. "עבור יבואנית מותגים בתחום הרכב, מדובר על קשר ארוך טווח עם הלקוח, ציפייה שלו לשירות ברמה גבוהה ויחס אישי, ועל פוטנציאל גבוה יחסית שהלקוח ירכוש שוב רכב מהחברה לאחר מספר שנים. מערכת ה-CRM תספק מענה לדרישות ולצרכים שלנו ושל לקוחותינו בעידן המודרני".

הוא ציין כי "הטמעת מערכת ה-CRM היא חלק מפרויקט שביצענו לשילוב בין טכנולוגיות Legacy לטכנולוגיות חדשות, כך שכל הנתונים יתממשקו בצורה מלאה, כל המערכות 'ינגנו' יחד ללא תקלות והמשתמשים יעבדו עם ממשקים נוחים ואחידים".

שחר שמש, המשנה למנכ"ל דלק מוטורוס, אמר כי "בחרנו במערכת על סמך ניסיון חיובי של משווקי רכב בעולם, המשתמשים בה, בשל הפונקציונליות שלה בשל העובדה כי המערכת מתממשקת בצורה מלאה למערכת ה- AS/400 IBM הפועלת בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים