ארה"ב: מיקרוסופט שחררה טלאי לאקספלורר 8 שימנע את הגדרתו כדפדפן ברירת המחדל

החברה שחררה טלאי חדש שמותיר בידי המשתמש שמתקין את גרסת ה-Express של הדפדפן לבחור האם הוא יהיה דפדפן ברירת המחדל שלו או לא ● הטלאי שוחרר כדי לעמוד בדרישות הרשויות להגבלים עסקיים בארצות הברית

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה אתמול (ג') טלאי אבטחה חדש, שמונע את הגדרתו כדפדפן ברירת המחדל במחשבו של המשתמש. לקוח שיוריד את גרסת האקספרס של הדפדפן יישאל על כך. החברה נאלצה לבצע את המהלך הזה כדי לעמוד בדרישות של הרשויות להגבלים עסקיים בארצות הברית.

פרקליטים בממשל הפדרלי ובמדינות שונות בארצות הברית, שעוקבים אחר פעולותיה של מיקרוסופט בעניין, פרסמו לאחרונה דו"ח ובו נכתב, כי "בדרך כלל, מי שבוחרים בהתקנת גרסת האקספרס של הדפדפן אלה משתמשים פחות מנוסים. אם הם בחרו לפני ההתקנה דפדפן אחר, שאינו מתוצרת מיקרוסופט, כברירית מחדל, תשתנה בחירה זו באופן אוטומטי".

הדו"ח נכתב במסגרת המעקב של הפרקליטים כדי לוודא שמיקרוסופט מבצעת את מה שהוטל עליה במסגרת הסכם הפשרה שנחתם בשנת 2002. המעקב אמור היה להסתיים השנה, אך ייתכן שהוא יוארך עד 2012.

בתוך כך, יצוין שהדומיננטיות של מיקרוסופט בשוק הדפדפנים הולכת ופוחתת: מנתונים שפרסמה חברת המדידה Net Applications עולה, כי הנתח של מיקרוסופט בשוק זה ירד ביולי ל-67.68%, בהשוואה ל-74.18% בספטמבר אשתקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים