ערוצי הטלוויזיה המשודרים ב-DTT ייקלטו גם במחשב ובסלולר

השידורים יקלטו בעזרת שבבים שיותקנו במכשירים הניידים ובמחשבים, בעזרתם ניתן יהיה לצפות בחמשת הערוצים הכלולים בחבילת הבסיס ● רונן ישק, מנהל השיווק של סיאנו, המפתחת שבבים מסוג זה: "השבבים הללו קטנים מספיק ומתקדמים מספיק מבחינת צריכת כוח ורגישות מקלט, כך שכבר כיום ניתן להתקין אותם בהמון אפליקציות ניידות"

ערוצי הטלוויזיה המשודרים ב-DTT ייקלטו גם במחשב ובסלולר. בכך יורחבו שימושיה של האופציה החדשה, המאפשרת לכל המעוניין לרכוש ממיר דיגיטלי תמורת 400 שקלים ולקלוט דרכו את חמשת ערוצי הבסיס (1, 2, 10, 33 וערוץ הכנסת).

בשיחה עם אנשים ומחשבים הסביר רונן ישק, מנהל השיווק של סיאנו, המפתחת שבבים שקולטים את השידורים בכל התקנים האפשריים וממירים אותם למגוון מכשירי קצה, על הטכנולוגיה שתאפשר את שידורי ה-DDT הניידים: "השבבים הללו קטנים מספיק ומתקדמים מספיק מבחינת צריכת כוח ורגישות מקלט, כך שכבר כיום ניתן להתקין אותם בהמון אפליקציות ניידות. נפתח פה עולם שלם של אפליקציות כדוגמת התקני USB, שדרכם ניתן לקלוט את השידורים בתוך המחשב. יש גם יצרני מחשבים שמשלבים מראש את השבב בתוך המחשב, למשל, ב-Netbook של דל (Dell), וכן מכשירי GPS שמאפשרים לנצל את המסך לצפייה בטלוויזיה כאשר אינו משמש לייעודו המקורי, וכמובן נגני מוסיקה (MP4) למיניהם."

ישק לא רואה בשירות הזה תחרות מול חברות הסלולר, מפני שהחברות אינן משדרות שידורים חיים ומלאים, אלא בעיקר שידורים ספציפיים. לדבריו, מפעילים סלולריים דווקא מעוניינים לספק שידורי DTT במכשירי טלפון חכמים, וכך להפחית את העומס שיוצרים צרכני הווידיאו על הרשת.

ישק ציין, כי במסגרת שידורי ה-DTT הניידים ניתן יהיה להקליט שידורים, ואפילו להקפיא אותם ולראות את ההמשך מאוחר יותר. כמו כן, ניתן יהיה לקחת את הסטיקים הללו לאירופה ולצפות במחשב או במכשיר הנייד בעשרות התחנות המקומיות בכל מדינה. "שבב ה-USB המוצע כיום יהיה רק הראשון במסגרת סדרת פתרונות בתחום", אמר ישק. "בנוסף, כאשר יחלו שידורי הרדיו הדיגיטליים, ניתן יהיה לקלוט גם אותם באמצעות השבבים הללו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מקלט DTT ממיר דיגיטלי לטלוויזיה DVB-T חיבור USB למחשב נייד

    אפשר גם לרכוש ממיר DTT ברבע מחיר למחשב! מקלט DTT ממיר דיגיטלי לטלוויזיה DVB-T חיבור USB למחשב נייד http://www.wallabuy.co.il/sap.aspx?xip=625489

אירועים קרובים