מיקרוסופט שיחררה גרסת סקירה טכנולוגית של SQL Server 2008 R2

הגרסה החדשה אמורה לקצר את זמני הפיתוח של היישומים השונים ולהקטין את העלויות שקשורות בכך ● מיקרוסופט הודיעה שהיא תאסוף משוב אודות גרסת הסקירה הטכנולוגית באתר MSDN ● הגרסה הסופית צפויה במחצית הראשונה של 2010

מיקרוסופט (Microsoft) שיחררה גרסת סקירה טכנולוגית (CTP) של SQL Server 2008 R2 – הדור הבא של שרת בסיס הנתונים שלה. גרסת ה-CTP שוחררה בינתיים עבור מנויי MSDN ו-TechNet, ואמורה להיות זמינה לציבור הרחב כבר מחר (ד'). מיקרוסופט גם הודיעה שהיא תאסוף משוב אודות גרסת סקירה זו באתר MSDN. מנויי החברה יכולים להוריד שש גרסאות שונות של ה-CTP – גרסה ארגונית וגרסת אקספרס למעבדי x86, מערכות 64 ביט ומערכות המבוססות על מעבדי איטניום ב-64 ביט.

הגרסה החדשה של SQL Server, לפי מיקרוסופט, אמורה לקצר את זמני הפיתוח של היישומים השונים ולהקטין את העלויות שקשורות בכך. "אשפים חדשים מאפשרים למנהלנים להגדיר במהירות סביבת ניהול מרובת שרתים – אפילו בדקות. אין צורך בשירותים מקצועיים", נכתב בבלוג הרשמי שמלווה את שחרור גרסת הסקירה.

לפי הפוסט, מציעה גרסה זו אפשרות לבדוק לראשונה כמה תכונות חדשות של בסיס הנתונים, ביניהן אפשרות לנהל יישומים ושרתים רבים, בחינה של כלי בניית הדו"חות החדש (Report Builder 3.0) שמציע תמיכה בהדמיה של מידע גיאוגרפי רוחבי, וכן מיטוב של התמיכה ב-SMP (עיבוד מרובה מעבדים סימטרי) שמאפשר כעת להשתמש בעד 256 מעבדים במקביל.

שחרור גרסת הסקירה של SQL Server 2008 R2 נעשה בהתאם ללוח הזמנים שקבעה מיקרוסופט במאי השנה. החברה עתידה להציע את הגרסה הסופית במחצית הראשונה של 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים